Epic vill inte göra spel till Wii

Medlem

Wii är för mig en ytlig gimmick som inte har mycket till substans. Skulle aldrig vid mina sinnens fulla bruk köpa en sådan apparat.

Medlem
Skrivet av Puddy:

Wii är för mig en ytlig gimmick som inte har mycket till substans. Skulle aldrig vid mina sinnens fulla bruk köpa en sådan apparat.

word

Inaktiv
Skrivet av Puddy:

Wii är för mig en ytlig gimmick som inte har mycket till substans. Skulle aldrig vid mina sinnens fulla bruk köpa en sådan apparat.

Det är bara bullshit!
För #@¤, Xbox 360 och Ps3 är bara bättre kopior från Ps2 och Xbox!
Nintendo har gjort den mest annorlunda konsolen.
Men, jag ska inte vara för hård, vissa har ju inte förmågan att se sådana saker :P:P.
Jag tycker Xbox360 och Ps3 är bra konsoler, men var är förändringen? Nya handkontroller, grafiken?
Jag tycker att du ska tänka på vad du har sagt, så kanske du ändrar dej 8)

Inaktiv
Skrivet av SorbP:
Skrivet av radiuz:

En liten notis kanske, Wii 2 är nog närmare än vad ni tror (med HD-grafik).

vore kul om du hade några fakta som stödjer det där, för en wii med "HD" Grafik vore mycket interesant.

Jag kan ha HD inställning på min Wii. Och det SVÄR jag på!

Medlem
Skrivet av Lusen:

Jag kan ha HD inställning på min Wii. Och det SVÄR jag på!

ironi? wii har inte hd-stöd..

Medlem
Skrivet av Lusen:

Nintendo har gjort den mest annorlunda konsolen.
Men, jag ska inte vara för hård, vissa har ju inte förmågan att se sådana saker :P:P.

Om jag slänger gamla kängor på en Pizza, blir den per default bra för att den är annorlunda?

Nej, just ja.
Vissa har förmågan att se förbi ytliga "revolutionerande" ändringar...

Inaktiv
Skrivet av Puddy:
Skrivet av Lusen:

Nintendo har gjort den mest annorlunda konsolen.
Men, jag ska inte vara för hård, vissa har ju inte förmågan att se sådana saker :P:P.

Om jag slänger gamla kängor på en Pizza, blir den per default bra för att den är annorlunda?

Nej, just ja.
Vissa har förmågan att se förbi ytliga "revolutionerande" ändringar...

Nej, men vissa vågar inte göra något nytt, det är så det är

Inaktiv
Skrivet av Loika:
Skrivet av Lusen:

Jag kan ha HD inställning på min Wii. Och det SVÄR jag på!

ironi? wii har inte hd-stöd..

Jag har det, och jag är INTE ironisk, du kan gärna få komma och titta, men vill inte ge ut min adress på nätet, en förståndig man som jag är.

Medlem
Skrivet av Lusen:

Nej, men vissa vågar inte göra något nytt, det är så det är

Klart de vågar, bara att de pallar inte satsa på något som både är nytt och skräp.

Medlem
Skrivet av Puddy:
Skrivet av Lusen:

Nej, men vissa vågar inte göra något nytt, det är så det är

Klart de vågar, bara att de pallar inte satsa på något som både är nytt och skräp.

Snarare har det ju blivit väldigt framgångsrikt och Microsoft mfl tittar nu på möjligheter att kopiera deras idé (dvs kontrollerna).. Nintendo har alltid legat steget före när det gäller kontroller, deras gamepads har kopierats sedan NES.

Har inget Wii men köper jag en konsol någon gång så är den ju utan någon som helst tvekan helt klart mest intressant iom att den skiljer sig mest från en PC-spelmaskin. En Xbox eller PS är mer som en sämre variant av en PC, har inga exklusiva titlar jag är intresserad av (allt som är i närheten av bra kommer till PC) inget man som PC-ägare har behov av. Wii däremot.. lycka till att hitta Mario eller Zelda på PC..


signatur
123
Skriv svar