The Wheelman dubbelfilmat

Robot
Medlem
The Wheelman dubbelfilmat

Rippat och klart från Transporter filmerna.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Oj jag som trodde wheelman handlade om en rullstolsbunden person. Tsk. Så fel man kan ha.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem
Skrivet av q0rra:

Rippat och klart från Transporter filmerna.

sigh*

tror inte spelet blir bra, ser ut som att känslan ligger nära crazy taxi.

Medlem

När Vin Diesel är med på ett hörn vet jag att det är bäst att hålla sig borta. Jag kommer antagligen inte se filmen, inte heller spela spelet.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

När Vin Diesel är med på ett hörn vet jag att det är bäst att hålla sig borta. Jag kommer antagligen inte se filmen, inte heller spela spelet.

Riddick.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Bara jag som får starka Driver vibbar?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Pansarknekt

"Våra bästa features" (special moves??) och hollywood dravlet kändes "B". Miljöerna kändes stela, grafiken var kass och det innehöll absolut inga djupa moment. Kan sätta pengar på att detta spelet kommer suga, kanske ännu mer än filmen...


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

tycker spelet verkade grymt:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

FML
Medlem

Haha, fy fan alltså. När jag såg trailern för The Wheelman i Stranglehold-spelet så tror jag det var en stor parodi. Att de bara visade den som en parodi på en "kommande" låtsasfilm med Vin Diesel, för han gör typ bara såna filmer känns det som. Och på toppen av det så trodde jag de även var ironiska med titeln, "The Wheelman".

Men ack så fel.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

När Vin Diesel är med på ett hörn vet jag att det är bäst att hålla sig borta. Jag kommer antagligen inte se filmen, inte heller spela spelet.

Ja eftersom att chronicles of riddick sög så hårt...........


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Tycker spelet verkade en aning tråkigt redan efter första trailern.. ser även väldigt stelt ut när de svänger med bilarna och kollisionerna ser ju inte de minsta lilla realistiska ut.

1
Skriv svar