Square Enix WiiWare-rollspel fotat

Medlem
Square Enix WiiWare-rollspel fotat

Kanske kan vara nåt att skaffa, skadar ju inte med lite rollspel, delvis därför jag valde ett Wii Partyspelen kan dom ju gömma nånstans.

Medlem

Detta verkar väldigt intressant, både som spel och hur WiWare kommer funka mot ens Wii, kanske hd till Wii på G?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Köpte detta till Gamecuben när det kom ut och det var totalt värelöst. Kunde inte fatta att vissa tycker det var roligt! Detta kommer nog bli ännu mer värdelösare!

Medlem

Har abslolut ingen anning om hur man spelar detta

Inaktiv

Blir Wii spel per automatik fula och barnsliga?

Medlem

Tycker det verkar småkul..


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av skogsturken:

Blir Wii spel per automatik fula och barnsliga?

Oftast ja.

Medlem
Skrivet av skogsturken:

Blir Wii spel per automatik fula och barnsliga?

Nej, dem är nog bara designade så. Fast det är ju kanske inte helt lätt att dölja det faktum att grafiken ligger en generation bakom konkurrenterna.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Köpte detta till Gamecuben när det kom ut och det var totalt värelöst. Kunde inte fatta att vissa tycker det var roligt! Detta kommer nog bli ännu mer värdelösare!

Tror inte du köpte detta spel till Game Cuben då det inte är samma spel.
Det hette bara Final Fantasy Crystal Chronicles och är ett helt annat spel än vad Final Fantasy Crystal Chronicles my life as a King (långt namn <.<) är.

I FFCC så sprang du bara runt och samlade droppar från olika växter runt om landet för att kristallen i din by skulle hålla "skölden" uppe för något jag inte minns vad det var.

Enligt som jag fattat av detta spel så ska du bygga upp en stad som verkar ha blivit anfallen av någon ondskefull varelse.

Allthough correct me if I'm wrong ^^

Medlem

Tack Bunisher! Jag trodde det bara var en uppföljare till Crystal Chhronichles till Gamecuben! Bygga upp en stad säger du? Kan bli kul!

Medlem

Ge mig en hårddisk först så kommer jag stå med öppna armar när Wii-ware spelen anländer. Annars får det vara.

Inaktiv
Skrivet av skogsturken:

Blir Wii spel per automatik fula och barnsliga?

Blir Xbux360 spel per automatik skit och framkallar framedrop?.

Spelet är 5 ggr snyggare än dom Wii spel jag prövat.

Inaktiv

Kommer vara hur bra som helst.

PS. det ska komma 2 FFCC spel till wii det ena är det här spelet och det andra kommer vara en uppföljare till Gamecube spelet

Medlem
Skrivet av Orbek:
Skrivet av skogsturken:

Blir Wii spel per automatik fula och barnsliga?

Blir Xbux360 spel per automatik skit och framkallar framedrop?.

Varför måste folk haka upp sig på grafiken hela tiden? Jag tycker spelet ser snyggt ut. Inte realistiskt kanske men ändå snyggt. Shaders och pixlar är inte allt, inse det!

/ LordDaimos

1
Skriv svar