Mattkungen

Medlem
Mattkungen

Jag hade planerat att jag skulle slänga upp bilder på mina ny fräcka mattor som jag införskaffat på IKEA, men självklart så säckar nätet ihop på den lilla rackaren! DSi har ju en ny funktion nu där man kan ladda upp bilder direkt till Facebook, förutsatt att Gremlins inte tuggat på det trådlösa (öh?). Jag har iallafall köpt en stor svart matta med gula och vita ringar på till själva rummet, ett stycke orange matta för badrummet (väldigt manlig) och så en dörrmatta för 4 kronor! Ingvar Kamprad är en bra snubbe!

Nu vette Gud vad man ska hitta på, spela något? Inte så sugen, allt detta väntade på Batman tär på krafterna, Spelbutiken måtte leverera i tid nu innan helgen, annars blir det dödsvandring genom Uppsala centrum med diverse tillhyggen! Vad annars kan man göra? Film kanske? Hmm, jag har ju en hel del med mig... kanske något livsbejakande? Något med en tanke bakom som får mig att se omvärlden med ett annat perspektiv?

Eller så ser jag helt enkelt en film om män i fräcka kostymer som mördar varandra tills döden inträffar? Ja. Det gör jag.

Woho, kollade på IKEAs hemsida och hittade faktiskt alla mattorna!

[ia=16099 Dörrmatta för 4 kronor? I´d buy that for a dollar!]

[ia=16100 Badrumsmatta som är manligare än ett stall italienska hingstar? Ja tack!]

[ia=16101 Vilka ord kan ens beskriva denna? Just det. Inga ord! Så jag hittar på ett; Zantasorfina, så kung är denna.]

Tack för ikväll, imorrn är det introduktion för USA-kunskap grund. Kommer bli kanon tror jag!

#blogg


signatur
Medlem
Mattkungen

Jag har alltid varit en antimattmänniska, föredrar nakna golv, men har i alla fall en matta vid dörren. Det verkar för övrigt som alla dörrmattor av någon anledning är tillverkade i Egypten. Förmodar att det är för att det är billigt. Köpte min för 5 kr på Rusta.

För att kommentera filmen kan jag bara säga: bra val.

Medlem

Zantasorfina säger du?
Verkar som du har ensamrätt på det ordet enligt: Google

Schackmatt! (ah, see what I did there)

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Jag har alltid varit en antimattmänniska, föredrar nakna golv, men har i alla fall en matta vid dörren. Det verkar för övrigt som alla dörrmattor av någon anledning är tillverkade i Egypten. Förmodar att det är för att det är billigt. Köpte min för 5 kr på Rusta.

För att kommentera filmen kan jag bara säga: bra val.

Jag är väl egentligen neutral, ser det bättre ut med matta = matta, är det trägolv för 5000 kr metern = no matta.

Filmen är verkligen kanon, det var min favorit-Tarantino innan jag såg True Romance, visst, "bara" skriven av honom, men den filmen är guld enda från start!

Förhoppningarna på Inglorious Basterds är minst sagt skyhöga!


signatur
Medlem
Skrivet av Zoom7:

Zantasorfina säger du?
Verkar som du har ensamrätt på det ordet enligt: Google

Schackmatt! (ah, see what I did there)

Your a funny guy, I like you!

Jag kollade förövrigt google också ^^


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Zoom7:

Zantasorfina säger du?
Verkar som du har ensamrätt på det ordet enligt: Google

Schackmatt! (ah, see what I did there)

Your a funny guy, I like you!

Jag kollade förövrigt google också ^^

Där kom svaret
Trodde jag skulle behöva kalla dig för Ignorious Basterd!

Medlem

Jag har den svarta matten, it is nice, men 5 kr fick jag betala för min, jag känner mig lurad och fattar var Kamprad hämtar sina miljarder!

Medlem

Etablissemanget segrar alltid vettu!


signatur
1
Skriv svar