Valve presenterar spejaren från Team Fortress 2

Medlem

Klockrent! BOINK

Medlem

Snälla, översätt inte speltermer och begrepp till svenska.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

haha så bäst när han säger "wazup" gilalde verkligen den haha:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

"spejaren"? Försökte fundera om någon hade tänkt att skriva
"spelaren" men misslyckats..

Medlem

Helt underbar! Scouten är den klass jag har lirat mest! Nu längtar jag till Pyrons film!

Inaktiv
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Snowman01:

Ni som spelar detta, tycker verkligen ni att detta är det SNYGGASTE SPELET NÅGONSIN (än Crysis i DX 10 på Högsta inställningarna)? Kommer aldrig glömma recensionen som påstod det

Bara för att något ser ultrarealistiskt ut, behöver det ju faktiskt inte vara snyggt?

Du har en bra poäng där!

Jag föredrar nog en mer orginell och artistisk grafik än ren realism aka crysis. Bioshock och TF2 är några av dom...

Word. Dessutom är det trevligt att de två spelen faktiskt flyter på maxade inställningar på nya datorer.

Medlem

Det här ska jag lätt köpa när det kommer till affären (var aldrig intresserad av Orange Box)
Sjukt rolig film.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Jävlar va han kuta!

Medlem

HaHaHa va bra xD


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Skitbra spel, lätt en favorit och jag spelar väl alla shooters. Ett tipps! på steam (ja ni måste ladda ner och köpa via steam) har de denna helgen 30% off på tf2. det kostar 150kr typ med skatt.

Medlem

haha ...*ASG* I hurt pl, Boink ! ! ! Booink!


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Inaktiv

Snart kommer ju battlefield Heroes med samma grafik och gratis! :O,

(men man har ju orange box ;D)


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Inaktiv
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Snowman01:

Ni som spelar detta, tycker verkligen ni att detta är det SNYGGASTE SPELET NÅGONSIN (än Crysis i DX 10 på Högsta inställningarna)? Kommer aldrig glömma recensionen som påstod det

Bara för att något ser ultrarealistiskt ut, behöver det ju faktiskt inte vara snyggt?

Du har en bra poäng där!

Jag föredrar nog en mer orginell och artistisk grafik än ren realism aka crysis. Bioshock och TF2 är några av dom...

Det är ju enklare att klaga på ett "realistiskt spel" än ett spel som tf2. t.ex. vad skulle folk ha sagt om man gjorde rocket jump på TF2 med Crysis verklighet? (jag har försökt, man dör:up:)


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

12
Skriv svar