Grand Theft Auto 4 har gått guld

Medlem

Vad är rekordet för antal kommentarer på FZ?

För övrigt så längtar jag till spelet nått in i helv**e


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av radiuz:

Har ni alla en HDTV till GTAIV? Tänkte jag skulle vänta med en PS3:a tills jag fixat en ny TV. Lite trisst att spela det på en EDTV eller liknande..

sitter med en 40" sony fullhd tv

Har man någon chans att få tag i spelet utan att förbokat det tro?

Medlem

GIIIIEEEF!!!


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

wtf nu blir jag ledsen för det kommer inte till PC, jag har visserligen en PS3 men skjutare på konsoll är inget för mig, Turok64 undantaget det spelet lyckades jag med av nån anledning.

Medlem
Skrivet av Orbek:

wtf nu blir jag ledsen för det kommer inte till PC, jag har visserligen en PS3 men skjutare på konsoll är inget för mig, Turok64 undantaget det spelet lyckades jag med av nån anledning.

Men du har inte äns testat GTA IV på PS3 än, kanske du lyckas med den?!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

tycker GTA gör sig lika bra på konsoll som på PC

Medlem

orka bråka om pc vs konsoll vs ps3 vs box.. som att sitta o säga "mina sparco racing skor är bra mycket bättre o snyggare o bättre att köra med i en toyota corolla än en ferrari"

games is fun, thats it.. nog lik väll förbannat vill en som har pc ha en ps3/xbox, på samma sätt som en konsollare vill ha en värsting pc.. konsoll är gjort för spel, pc är gjort för det mesta... pc har bättre mod möjligheter, hadde grafik upplösningen på sin sida.. konsoll kommer säkert snart me 1080p spel.. konsollerna behövs int uppgraderas för att palla ett nytt spel,... kan hållas på i evigheter att nojsas om..

jag ha alltid kört pc, vann mig en xbox och spelar lika mycket på båda.. skitsamma om det är bättre osikta på pc med mus.. jag har lika kul på båda.. huvudsaken för mig.

Medlem

dom som gnälleratt dom inte kan spela spel som GTA på konsoll måste vara riktigt värdelös på att spela.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem
Skrivet av Molotov:

dom som gnälleratt dom inte kan spela spel som GTA på konsoll måste vara riktigt värdelös på att spela.

Ja.. dom kanske lider av noll motorik i händerna.

Medlem

eller brist på tålamod jag va chaise på att sikta på konsoll i fps i början, men nu är det som jag gjort det hela mitt liv.. man vänjer sig

Inaktiv

Jag ser att många är oroliga för att dom kanske inte kommer få GTAIV på release dagen, typ dom som inte har förhandsbokat. Jag har inte förhandsbokat men är faktiskt inte ett dugg orolig. Jag kommer vara ute vid 10 tiden när alla affärer öppnar här i Göteborg. Kommer först å främst kolla min lokala Game affär, är det slutsålt där vilket är tveksamt med tanke på att man kommer vara där precis när dom öppnar så kommer jag bara åka vidare till nästa affär finns ju fan typ 1000 butiker som säljer spelet i Göteborg å har du en bil så är det garanterat att man har spelet på nolltid. Tror faktiskt att detta är fett overhyped Kommer ha min PS3 version i handen senast kl 11:00 på tisdagsmorgonen, nästan villig att slå vad Fan sicket självförtroende man har alltså.

Medlem

^^ tror du kan ha rätt. Det enda är ju om de inte hinner trycka spelen!

Medlem
Skrivet av Gamblor:

\o/
Jag vågar inte förhandsboka. Jag fixar inte att vänta på postpaket så jag köper nog spelet i någon lokal butik.

Om du förbokar det på webhallen t.ex. så ligger det i postlådan den 29:de


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Inaktiv

så kul att det kom så fort annat är det med battlefield heroes =(

Skriv svar