Zombie Panic uppdaterat, 1.25b hos FZ

Robot
Zombie Panic uppdaterat, 1.25b hos FZ

Någon som har testat?

Medlem

Tycker spelet är segt som fan, hade hoppats på ett bättre resultat efter så lång produktionstid, men tror spelet kommer åka i höjden i kvalité med tiden då detta är ett gratis spel, bara ge dom tid att patcha

Medlem
Skrivet av Ferren:

Tycker spelet är segt som fan, hade hoppats på ett bättre resultat efter så lång produktionstid, men tror spelet kommer åka i höjden i kvalité med tiden då detta är ett gratis spel, bara ge dom tid att patcha

noob


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Skitkul mod till HL2. En av de bästa faktiskt. Den kanske kan vara snyggare och mer profesionell, men gameplayet är svårt att knäcka. ^^

Medlem

Undrar vart No more room in hell to vägen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jätteskoj, jag spelar varje kväll på sacmo's kill shack

Medlem

Är det som Zombie Survival i Garrys mod?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Tycker spelet är segt som fan, hade hoppats på ett bättre resultat efter så lång produktionstid, men tror spelet kommer åka i höjden i kvalité med tiden då detta är ett gratis spel, bara ge dom tid att patcha

Det är en mod, inget spel.
Och, ja. Tror det kommer bli en hit senare i livet, med tanke på att dom har tänkt ha haft fordon och fler goda vapen som motorsågen.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Är det som Zombie Survival i Garrys mod?

Nej, det är det definitivt inte. Mycket mer gameplay och såklart mycket balanserat.

Men som sagt, det är inte som Garrys Mod ZS.

Medlem
Skrivet av Burzum Mashtar:

Någon som har testat?

Jag tyckte väldigt mycket om ZP först när man spelade det. Mycket fina animationer, men det kan dock förbättras. Katorna är ett av mina favoriter, väldigt detaljerat som mysigt. Och nu ska vi inte glömma ljudeffekterna som är såväl perfekta! Man kan verkligen inte glömma känslan av någon som blir massakerad av zombie-sar medans personen skjuter med en Mac10 vilt överallt så det ekar mellan byggnaderna.

Overall så skulle jag säga 8.3/10, dom skulle kunna fixa ett par småfel i kartorna, animationerna, såväl vapnen i spelet.

Inaktiv

Detta är bland dom sämsta hl1-2 moddarna jag prövat och jag har prövat säkert mer än 20 st...

Seg gameplay och animationer och är det verkligen roligt att man ska försöka klösa en människa som springer fortare och som har vapen.

1
Skriv svar