Se första teaserna från Resistance 2

Robot
Medlem
Se första teaserna från Resistance 2

Här får man inget tips tack inte:down:

Medlem

Lite gammal, Redmac hade denna video på sin blogg förra veckan.

Flakmonkey
Skrivet av corporaln0ll:

Lite gammal, Redmac hade denna video på sin blogg förra veckan.

Därför det står i nyheten att många troligen sett den... men med all respekt för redmacs blogg så tror jag nog det finns många här på FZ som inte sett den och nu får de chansen

Medlem

Jag ser verkligen fram emot detta. Ettan var kul, och detta verkar ju bli bättre.

Medlem

mjo detta skall införskaffas!

Medlem

Kort men vacker. Resistance är Playstations Halo.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Resistance och Halo är som alla andra fps spel. Överhypad smörja...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Best Game So Far


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag håller med dig, Night Hawk. =P


signatur
Medlem

Tja, en bättre teaser än där det står att spelet ska släppas snart och vilka som gjort spelet

Är Resistance verkligen så hypat som Halo? Att det är smörja kan jag hålla med om. Hade nog aldrig ens testat det om det inte följt med till PS3'n. Men det har sina stunder.

Medlem

Ja tror de där e Gameplay faktiskt

Inaktiv

tööhh? is that it? fan inte precis som man hann å bilda en uppfattning på det där ögonblicket! lol

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

tööhh? is that it? fan inte precis som man hann å bilda en uppfattning på det där ögonblicket! lol

"A teaser trailer, or teaser is a short trailer used to advertise an upcoming movie, game or television series.

Teasers, unlike typical theatrical trailers, are usually very short in length (between 30–60 seconds) and usually contain little if any actual footage from the film. Sometimes it is merely a truncated version of a theatrical trailer. They are usually released long in advance of the film they advertise."

Inaktiv

"Resistance = playstations halo"

Jag tror nog att sonybossarna har liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite högre ambitioner än så.

MSG = playstations Halo. Resistance är en bagatell.

Medlem
Medlem

Detta spelet kommer man att köpa.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Även om ettan va ganska dåligt så verkar det som om det här kommer bli mycket bättre!


signatur

Where's your crown King Nothing?

1
Skriv svar