Catalyst 8.4 släppta

Medlem
Catalyst 8.4 släppta

yey


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Varför då!! Är det inte bättre att uppfinna en superpatch som räcker i 50 år

Medlem

Najs.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&tas...

8.4 För de med AGP kort där direct3d inte fungerar som det ska (XP, Vista 32bit/64bit).

Borde hjälpa nya agp kort såsom HD3850 AGP..

Medlem

Hoppas denna gör så att jag kan spela igen på min dator...


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Varför då!! Är det inte bättre att uppfinna en superpatch som räcker i 50 år

haha

Det är det Nvidia gör. Det har inte kommit nya drivare till mitt 8800 gts sedan december och till moderkortet har det in kommit något sedan Augusti.

Medlem
Skrivet av mazk0:

haha

Det är det Nvidia gör. Det har inte kommit nya drivare till mitt 8800 gts sedan december och till moderkortet har det in kommit något sedan Augusti.

Lätt att dom gör Har ett 8800gtx och får bluescreens lite nu och då pga nvidia drivare riktigt nice


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Skönt


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

så glad över mitt tysta hd3870, jag gillade nyheten om vad som gjorde att vista hängde sig oftast. aja bara langa hem och uppdatera

Medlem
Skrivet av zdib:
Skrivet av mazk0:

haha

Det är det Nvidia gör. Det har inte kommit nya drivare till mitt 8800 gts sedan december och till moderkortet har det in kommit något sedan Augusti.

Lätt att dom gör Har ett 8800gtx och får bluescreens lite nu och då pga nvidia drivare riktigt nice

Har samma problem med mitt ATi HD2900xt. Flest problem hade jag när jag installerade de nyasta drivrutinerna från ATi.. Fick blåskärm konstant efter att drivrutinerna slutat fungera. Nu kör jag med de drivisarna från windows update, knappt några problem alls.

Medlem
Skrivet av mazk0:
Skrivet av Ericzeppe52:

Varför då!! Är det inte bättre att uppfinna en superpatch som räcker i 50 år

haha

Det är det Nvidia gör. Det har inte kommit nya drivare till mitt 8800 gts sedan december och till moderkortet har det in kommit något sedan Augusti.

dock så orsakar Nvidia 30% av crasher på XP eller Vista och ATi bara 8%.. kan dock förklaras med att fler äger Nvidia kort.. Sen typ Nvidia sponsrar rätt så många spel som anpassas till deras drivers så de slipper släppa nya.. Men AMD sponsrar knappt något längre och därför tvingas att ha drivrutiner för varje ny spel =///

Medlem

Och från vilken "dingdingvärld"-tidning har du fått dessa siffror ifrån?

1
Skriv svar