SingStar Vol. 2 tillkännagivet

Robot
Medlem
SingStar Vol. 2 tillkännagivet

MJÖLKA!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

EMINEM!!!...lycka till å hänga med i hans "sång"/rap när det bär av för de snabbare partierna

Medlem

Vore väl smidigt om det gick att ladda ner dessa extra lägen från nätet direkt istället.
Och... jag väntar fortfarande på trådlösa mikrofoner

Medlem

Är det sagt att det skall komma trådlösa mikrofoner? Någon som vet när? Hade inte tänkt köpa detta föränn de släpps.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Flakmonkey
Skrivet av Ghengis Khan:

Är det sagt att det skall komma trådlösa mikrofoner? Någon som vet när? Hade inte tänkt köpa detta föränn de släpps.

Det kommer trådlösa micar, men inte sagt när.

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

MJÖLKA!

Amen.

Medlem

Har SingStar (1) till PS3 och gillar det skarpt, men saknar fortf. trådlösa mickar som nämnts. Övervägde att införskaffa mig Vol. 2, men det tänker jag inte göra, då man inte tillåts att rippa in låtarna ifrån skivan på HDD:n, bl.a.

Ser följande som negativt (och anser att de skall patcha in det här ASAP):

# Kan inte göra egna spellistor
# Kan inte lägga över låtarna på hårddisken
# Måste byta skiva om man vill spela första Singstar till PS3
# Trådlösa mickrofoner...

1
Skriv svar