Massive söker speltestare till WiC-tillägg

Robot
Inaktiv
Massive söker speltestare till WiC-tillägg

Synd man bor så långt ifrån Malmö

Medlem

FAN att man inte bor där nere nu då -.-' flera timmars resa om man ska ditt ju och orka bo på hotell för det x)

Medlem

Folk lär ju BETALA för att få testa. xD Dom kommer få X antal tusen ansökningar.

Medlem

Hade jag haft körkortet klart hade jag lämnat in en ansökan... Lite långt att köra kanske, men det hade gått.

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Hade jag haft körkortet klart hade jag lämnat in en ansökan... Lite långt att köra kanske, men det hade gått.

Varför bil när du kan ta tåget? Får ju ändå resekostnaderna betalda

Medlem

Bleh! Kunde de inte ha väntat 2 månader tills jag fyllde år?

Medlem
Skrivet av Kovski:
Skrivet av Eschricht:

Hade jag haft körkortet klart hade jag lämnat in en ansökan... Lite långt att köra kanske, men det hade gått.

Varför bil när du kan ta tåget? Får ju ändå resekostnaderna betalda

Hehe, i denna lilla håla jag bor i har jag ganska långt till närmsta tågstation också, så jag hade varit tvungen att ta mig dit också...

Medlem

meh fan synd att man inte bor närmare söderut

Medlem

varför måste man vara 18 varför?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Man måste inte vara 18 om man har samtycke från målsman, enligt sidan som är länkad i nyheten.

Medlem

Fan också, jag kan nog inte då kan iofs söka om tjänstledighet - jag var ju med i förra testet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lite dåligt att det är på 360, nästan alla vet ju att rts är överlägset bäst på konsoll. Fast, jag har inte testat WiC på 360. Det kanske är jättebra kontroller.:)

Medlem
Skrivet av Gooso:

Lite dåligt att det är på 360, nästan alla vet ju att rts är överlägset bäst på PC. Fast, jag har inte testat WiC på 360. Det kanske är jättebra kontroller.:)

fixed

Medlem

betalar de hotell också?
för bor i SUndsvall skulle vara ballt och få vara testare men som sagt bo på hotell är ju inte billigt

Medlem

ahh 18+


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar