Film från Age of Conan

Inaktiv
Skrivet av steppas:

Grymt besviken, för mycket laddsekvenser och korridormiljöer. Stela animationer och striderna är förvånansvärt tråkiga.

Var i filmen såg du det?

Inaktiv

striderna är ju det bästa man lär få asfeta muskler i fingrarna efter all button smashin.

NIB
Medlem

Nja, jag vet inte... fick ca noll Conan-känsla av denna trailer. Conan, som den svart-vita (och sedermera färglagda *urk*) serietidningen var alltså.
Mer öken, blod och nakna bröst tack!

Gen
Medlem

Efter alla trailers som släppts hittils så finns ju iaf blod och öken. Nakna bröst kan det bli lite svårare med. Fast iofs ska ju spelet vara "rated T for Teen" så någon skymt kanske uppenbaras någonstans, vem vet?!?

Medlem
Skrivet av NIB:

Nja, jag vet inte... fick ca noll Conan-känsla av denna trailer. Conan, som den svart-vita (och sedermera färglagda *urk*) serietidningen var alltså.
Mer öken, blod och nakna bröst tack!

Just den här trailern var ju anpassad för alla åldrar. Står precis i början av filmen. Tror inte du kan vänta dig blod och nakna bröst då, finns desto mer i själva spelet.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag har lirat betan nu med en assasin... jag måste säga att de e sjukt kul! tjejen testa en Bear shaman men tröttna vid lvl 10 för hon inte fick bli björn hahah anywhooo

fightingen i conan är kul enligt mig... min Assasin är 17 nu och har fått 3 st combos som kräver 2 riktnings klick.
var inte alls så klyddigt eller stressande som jag trodde... haft 2-3 på mig men ändå kunnat utföra combos o slakta uta probs

de var ett givet köp för mig innan Betan nu är de ännu mer!

GIF NOW!

o grafiken är på medium hos mig o där är inget o klaga på, metal delarna på rustningen är snygga som tusan.
där e buggar kvar dock men de e juh Beta än dock.


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Ja det verkar ju onekligen lovande. Men skulle tippa att det får min dator att gråta tårar av blod så jag måste först komma för mig att uppgradera i så fall.

Medlem

Någon som vet om det kommer vara en månadsavgift eller hur blir det? För övrigt ser det ju hemskt vackert ut.


signatur

Jag äger.

Inaktiv
Skrivet av JonatanJJ:

Någon som vet om det kommer vara en månadsavgift eller hur blir det? För övrigt ser det ju hemskt vackert ut.

Månadsavgift

Medlem
Skrivet av anon_3159:
Skrivet av JonatanJJ:

Någon som vet om det kommer vara en månadsavgift eller hur blir det? För övrigt ser det ju hemskt vackert ut.

Månadsavgift

Okej, samma nivå som WoWs eller?


signatur

Jag äger.

Medlem

Nu är det snart dags att förhandsboka!


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv
Skrivet av JonatanJJ:
Skrivet av magben:
Skrivet av JonatanJJ:

Någon som vet om det kommer vara en månadsavgift eller hur blir det? För övrigt ser det ju hemskt vackert ut.

Månadsavgift

Okej, samma nivå som WoWs eller?

runt 12,50-15€ troligen

Nu är man rejält tänd på detta man har ju redan förbokat sen länge. Tröstar mig med mina gamla Conan tidningar och böcker.


signatur
Inaktiv

1998 ringde och ville ha tillbaka sin EQ klon.

Medlem
Skrivet av Orbek:

1998 ringde och ville ha tillbaka sin EQ klon.

1995 ringde och vill ha tillbaka sin uttjatade sarkasm.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

har beställt

Medlem

Bah! Min dator är juh bara svett, tvivlar på att AoC blir samma upplevelse utan den heta grafiken, därför jag vill ha det till kryssboxen, men då blir man juh av med alla addons etc, som troligtvis lär släppas? Förhoppningsvis har funcom gått och gjort det såpass bra att man inte behöver sånt.

Men sen kommer juh inte 360 versionen förän typ.. om jätte länge.. ><

12
Skriv svar