Apple support, drygast i världen?

Medlem
Apple support, drygast i världen?

Hoi, för en månad sen eller nåt, så lyckades jag få glapp i kontakten på min iPod, måste tryckta runt hörlurskontakten för att få ljud på högra örat. Av flera skäl, mest för att jag är lat, så sket jag i att fixa det tills nu. Problemet är bara det att jag inte kan få podden genom deras jävla process, matar in adress osv osv osv skriver in min amerikanska adress för det är där jag bor och sen kommer jag till "billing adress". Här skriver jag att adressen är i sverige, eftersom det är där jag fixade mitt kort osv. tyvärr verkar skiten inte acceptera min postadress, 72xxx. Tydligen är det inte en svensk postadress, jahopp, har inte access till något annat kort på ett tag så jag undrar om någon vet vad fan som pågår, eller som kanske har stött på andra problem med supporten, annan sak jag märkte var att dom chargar mig 30 bucks för de påstår att jag köpte skiten mer än 6 månader sen när jag matat in, klart och tydligt att jag köpte skiten den nittonde juni.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

"Kunden har alltid blivit lurad."

1
Skriv svar