Nya Playstation Store lanseras imorgon

Robot
Nya Playstation Store lanseras imorgon
Medlem
Nya Playstation Store lanseras imorgon

Jag tipsade om detta! *sur*

Medlem

Så jävla najs

Medlem
Medlem

Ser riktigt bra ut.


signatur
Medlem

tre veckor sedan man visste om det här =)?

Medlem

Ser ut att bli riktigt nice.
Gillar helt klart att det man köpt inte "försvinner" utan får en liten markering på sig, samt att man kan kolla på en preview innan man köper.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

ser väll bra ut, men tyckte den förra funkade helt ok den med.

Medlem

Bara Home som saknas då.

Medlem

vad är home?

Inaktiv

Tyckte också den förra funkade ok, var ju inte inne där så mycket å andra sidan men det e klart det är ju alltid roligt med lite uppgraderinagr

Medlem

Jag tycker den gamla är slö och jobbig. Detta verkar fint

Medlem

Har uppdaterat versionen i PS3:an till 2.3 eller vad det var. Nya storen är skitsmidig, dock har den problem att visa bilderna på de olika produkterna. Men det kanske är för att det är "patch day"


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ash, kan inte kolla på den förrän av kommer hem från skolan.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Ser mkt bättre ut, tom bättre än XBL shoppen!

Medlem

Jag är mycket nöjd! Riktigt snyggt, snabbt och enkelt att hitta allt. Stor ovation för SONY och dess medarbetare!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hmm visst den är snygg, men är det bara för mig den är riktigt seg?. tar en jävla tid att få upp bilderna etc.. överbelastat kanske

Medlem

Kunde de inte hitta en person som läspar lite mer?

Skrivet av karbon:

Hmm visst den är snygg, men är det bara för mig den är riktigt seg?. tar en jävla tid att få upp bilderna etc.. överbelastat kanske

EU store är riktigt slö, men USA store är snabb som f-n..?!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Mycket bättre


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har dock inte hittat hur man spelar upp videos direkt från shoppen.
Verkar som om dom plockat bort den funktionen helt.
Funkar juh som vanligt att streama medan man tankar men inte direkt från shoppen som hon visade från demot.

Medlem

Gillar preview funktionen. Smidigt sätt att få ett snabbt hum om vad det är för nåt.


signatur
Medlem

Tråkigt att det inte kom några nya demos tilsammans med "shopp updaten":evil:

Medlem

riktigt snyggt men som folk sagt är det ganska segt just nu, är väl alla som ska testa samtidigt:P


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Äntligen har de lagt upp dropkick murphys packetet till guitar hero 3 på european store. Nu kanske de börjar släppa saker samtidigt i usa som här!

Medlem

Jag fattar inte varför dom släpper en massa på USA PSN... jag vill ha Symphony of the Night! Om man gör en USA användare på PSN, kan man spela spel som laddas hem via den användaren även på "huvud" användaren?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

ja, det blev ju inte alls dumt men hittade inga uppdateringar...suktar efter en expansion till Monsters sa att man kan sitta med polaren igen och dansa upp styrkan pa eldkastarna !!!

Skrivet av warh0g:

Jag fattar inte varför dom släpper en massa på USA PSN... jag vill ha Symphony of the Night! Om man gör en USA användare på PSN, kan man spela spel som laddas hem via den användaren även på "huvud" användaren?

Inga problem.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av warh0g:

Jag fattar inte varför dom släpper en massa på USA PSN... jag vill ha Symphony of the Night! Om man gör en USA användare på PSN, kan man spela spel som laddas hem via den användaren även på "huvud" användaren?

Inga problem.

Oooh... trevligt
Ska testa när jag kommer hem idag!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Tycker den var slö att rita upp minibilderna på höger sida.
annars var den snabb att hoppa mellan avdelningarna.

1
Skriv svar