Mafia 2 plåtat, fem nya bilder hos FZ

Medlem
Jh
Medlem

finfint..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

GAAAAAAAAAAAAAAH vill ha nu vill ha nu. Mafia kickar GTA tbx till sttenåldern. Mafia är så sjukt mycket bättre. Har väntat på uppföljaren ända sen jag spelade ettan när det släpptes


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Samma nummerplåtar på bilarna, hoppas på en bättring där.

Medlem
Skrivet av eldrak:

Samma nummerplåtar på bilarna, hoppas på en bättring där.

det tror jag nog


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Medlem

Fett! Hoppas realismen är top notch också, pallar inte med spel där man kan få bilar att explodera genom att skjuta på dom med vanliga kulor eller genom att råka välta. Bilar exploderar aldrig, eventuellt brinner dom men det är ändå tämligen sällan.

Undrar hur det blir med krockar, hade man ens bälten på den tiden i usa? Man har ju iaf inga airbags och krockzoner, så man borde ju ta rejält med skada om man krockar. Skulle vara skojj om man flög ut som i Flatout.

Hur som helst är det här nog ett säkert köp.

Medlem

Längtar så gymt mycket! Jag älskade ettan, och jag skulle bli glad även om det är nästan exakt samma spel fast med bättre grafik.

Inaktiv
Skrivet av eldrak:

Samma nummerplåtar på bilarna, hoppas på en bättring där.

lol rofl hhahahah fan vilket sjukt inlägg skrattar fortfarande.

sluta läskas å ge mig spelet för fan!!!

Inaktiv

Fan vad man får rysningar.. mmm Mafia!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av MillionStylez:
Skrivet av eldrak:

Samma nummerplåtar på bilarna, hoppas på en bättring där.

lol rofl hhahahah fan vilket sjukt inlägg skrattar fortfarande.

Det är ju samma plåtar på bilarna..

ptr
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Fett! Hoppas realismen är top notch också, pallar inte med spel där man kan få bilar att explodera genom att skjuta på dom med vanliga kulor eller genom att råka välta. Bilar exploderar aldrig, eventuellt brinner dom men det är ändå tämligen sällan.

Undrar hur det blir med krockar, hade man ens bälten på den tiden i usa? Man har ju iaf inga airbags och krockzoner, så man borde ju ta rejält med skada om man krockar. Skulle vara skojj om man flög ut som i Flatout.

Hur som helst är det här nog ett säkert köp.

för mig att jag läste att det räckte med en kulträff i bensintanken så skulle hela bilen explodera

Medlem

Förvånar mig inte om Mafia spöar skiten ur GTA4. Första Mafia älskade jag mer än något av GTA spelen. Definitivt ett köp.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Förvånar mig inte om Mafia spöar skiten ur GTA4. Första Mafia älskade jag mer än något av GTA spelen. Definitivt ett köp.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Det är ju bara 4 nya bilder, den där i vapen affären är ju gammal och finns redan i erat bildarkiv för mafia 2. Det finns alltså två av samma bild, går det att fixa? Vart är den femte hemliga bilden?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ser förbannat najs ut

Medlem

Ser ju riktigt stiligt ut.

Men kan inte alla utvecklare ta och lugna sig lite när det gäller "bloom" effekten? Det börjar nästan bli lite larvigt nu.


signatur
Skrivet av Gortie:

Ser ju riktigt stiligt ut.

Men kan inte alla utvecklare ta och lugna sig lite när det gäller "bloom" effekten? Det börjar nästan bli lite larvigt nu.

Använd inte bloom då


signatur
Medlem

Ser verkligen fram emot detta.

Medlem

Vill se gameplay video oxå


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Vill se gameplay video oxå

ja samma här. Som när de var när Gudfadern släpptes


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

ack, dubbel post :$


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Använd inte bloom då

Tyvärr står valet alltför ofta mellan mycket bloom och ännu mer bloom. Eller så får man välja mellan massor med bloom eller inget bloom alls. Om det går det att dra ner intensiteten utan att döda bloom helt så gör jag naturligtvis det. Bloom kan vara riktigt snyggt - det är bara att man ofta tar i lite för mycket.

Men tack för tipset.


signatur
Medlem

Fan... Det ser ju vackrare ut än GTA IV konstigt nog. Kanske bara jag som tycker det.

Medlem

synd bara att dom har gått ifrån 20 å 30 talet, imo :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det är mycket snyggare än GTA IV


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Hah! Jag visste att jag inte var ensam om att se det. :P. Och Iceman 40 och 50 talet är inte fel det heller hehe. Mycket av samma atmosfär finns kvar.

Medlem

Det kommer man köpa.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Medlem
Skrivet av Fargo:

Hah! Jag visste att jag inte var ensam om att se det. :P. Och Iceman 40 och 50 talet är inte fel det heller hehe. Mycket av samma atmosfär finns kvar.

jojo, jag är jävligt gald över att det inte blev 80-90-00 tal


signatur

R.I.P The_maxx

123
Skriv svar