Battlefield: Bad Company filmat

Robot
Medlem
Battlefield: Bad Company filmat

Och ingen pc version då eller?
Jisses.. spelvärlden är klart ett sämre ställe nuförtiden..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

ge mig nu då !

Inaktiv

Detta var absolut den sämsta trailern någonsin , var var själva syftet med trailern? att killen drar hela sin livshistoria?

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Detta var absolut den sämsta trailern någonsin , var var själva syftet med trailern? att killen drar hela sin livshistoria?

ånej

Inaktiv
Skrivet av david_dellblom:

Detta var absolut den sämsta trailern någonsin , var var själva syftet med trailern? att killen drar hela sin livshistoria?

Ta inte allt på sånt jävla allvar.

Medlem

Lite små tråkigt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

filmen är ju gammal.

Medlem

Jag som fått möjligheten att spela betan kan ju bara säga en sak. Zzzzzzz. Waste of time.

Medlem

Riktigt onödig trailer.

Medlem

Läskiga grejor.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Mmm har längtat efter en ny trailer på spelet, men den här var ju inte i närheten av så rolig som de andra är:S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Var jag den ende som tyckte trailern var bra? Fick sköna vibbar av olust och mörk humor på samma gång.

Medlem
Skrivet av stefan123:

filmen är ju gammal.

Ja, jag tyckte också det var konstigt att den visas så här sent

Medlem

Jag håller med Final_Frontier. Jag tyckte den var bra.

Medlem

nice trailer, riktigt snygg rök fx i bakgrunden och så. Tycker man för känslan för storyn bra också.

Medlem

Bra inlevelse och bra röstskådis, känns som de har förutsättningarna för att kunna knåpa ihop en ganska gedigen singelplayerupplevelse. Bara gameplay håller måttet, vilket korta actionsekvenser sällan kan säga, så jag föredrar nästan sån här trailer.

Skrivet av FoxeN:
Skrivet av stefan123:

filmen är ju gammal.

Ja, jag tyckte också det var konstigt att den visas så här sent

Se till att tipsa så fort ni ser en ny trailer så kanske den kommer fortare, de kan inte hålla koll på hela spelvärlden jämt heller.

Inaktiv
Skrivet av david_dellblom:

Detta var absolut den sämsta trailern någonsin , var var själva syftet med trailern? att killen drar hela sin livshistoria?

Syftet var att svara på frågan: Varför det kallas Bad company?:O

Medlem

Lite TF2 över den filmen.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

har ni inte hängt med, typ varenda gubbe i bad company ska släppa en sån här film där dom spelar in en video.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

ingen vidare trailer, men jag förlorade inte intresset för spelet iaf

Medlem

Satan vad jag längtar efter det spelet ! ! !


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag tyckte trailern var bra.

Ganska roligt "hell, I wouldnt trust them with my car keys"

Medlem

jävla potatis odlare ;P

Medlem
Skrivet av zauii89:

jävla potatis odlare ;P

Låter som att du fördömer bönder.

Inaktiv

Allt annat än 'In character ingame gameplay' är slösad bandbredd till 124% om nån frågar mig.

1
Skriv svar