Asfaltsracern Race Driver: GRID filmad

Robot
Medlem
Asfaltsracern Race Driver: GRID filmad

Minst sagt övertygande


signatur

Nämen!

Medlem

Ge mig.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Inaktiv

Väntar redan...


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

flashpoint 2!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Grid kommer äga!

Medlem

hoppas det inte bara är snygg grafik och bilar utan även körkänsla i spelet annars är det waist of time men det ser absolut lovande ut

Medlem

Jao men de gör ju inga simulatorer direkt men om de ändå är bra känsla äre helt ok.

Medlem

Såg riktigt trevligt ut, hoppas det kommer demo på PSN.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av zauii89:

Jao men de gör ju inga simulatorer direkt men om de ändå är bra känsla äre helt ok.

Eeehh... Colin Mcrae..typ ?


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

KoP
Medlem

Hmm.. verkar inte tillföra så mycket nytt till genren. :/ Men vem vet, det kanske blir något utav detta.

Medlem

Samma motor som DiRT så de kommer verkligen rocka! Såg att dom addat till förbannat snygga rökeffekter vid däckeldning!

Medlem
Skrivet av Soulless:

flashpoint 2!!!

Väldigt on-topic där.

Medlem

Såg lika arkadaktigt ut som vanligt, tyvärr.

Inaktiv

Håller dom måttet så blir det lätt ett köp. Jag vill ha mer bra racing spel. LOVE RACING!!!

Medlem

Ett spel som inte försöker vara "OMG super real simulation". Härligt
Vill man ha realism så är det bara att skaffa Gran Turismo eller Forsa.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

kit
Medlem

Just nu ser GT5 ut som skit i mina ögon

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Soulless:

flashpoint 2!!!

Väldigt on-topic där.

nope men är samma grafikmotor som flashpoint2 kommer använda så tillåt mig att peppa!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

DO WANT! Ska bli smaskens med min G25!

Medlem
Skrivet av yonaz:

Ett spel som inte försöker vara "OMG super real simulation". Härligt
Vill man ha realism så är det bara att skaffa Gran Turismo eller Forsa.

haha jovisst! Att kalla GT och Forza för simulatorer är fel fel fel!

LFS, GTR Serien, rFactor mdfl är Simulatorer!

Medlem
Skrivet av Frazz:
Skrivet av yonaz:

Ett spel som inte försöker vara "OMG super real simulation". Härligt
Vill man ha realism så är det bara att skaffa Gran Turismo eller Forsa.

haha jovisst! Att kalla GT och Forza för simulatorer är fel fel fel!

LFS, GTR Serien, rFactor mdfl är Simulatorer!

Testa att köra Forza utan alla farmorhjälpmedel som ABS, TCS, STM och börja tuna och kör efter PI system (finns ligor för detta) så kommer du märka att det är fan en simulator och inget arkadspel...typiskt nybörjarsnack de där. Bara för du köpt värsta bilarna o kört igenom karriären med hjälpmedel betyder de inte att de inte e en simulator undertill...

Våga testa det på riktigt så får du nog en glad överraskning. En duktig tuner kan få riktigt riktigt mkt bättre tider än andra med likadana bilar. Men det är arkad enligt dig?

1
Skriv svar