Delta i FZ:s Assassin's Creed-tävling

Robot
Medlem
Delta i FZ:s Assassin's Creed-tävling

Tycker ni kunde ha strukit sista frågan.

Det va ju erat fuck-up som gjorde att det sket sig för 75% tävlingsdeltagarna...

Dålig stil

Medlem
Skrivet av Manley:

Tycker ni kunde ha strukit sista frågan.

Det va ju erat fuck-up som gjorde att det sket sig för 75% tävlingsdeltagarna...

Dålig stil

Hur menar du?

Medlem

Det handlar ju faktiskt inte över huvud taget om dålig stil från FZ. Står det att man har ändrat en fråga för att den var felaktigt formulerad så får man ju för fan ta och läsa igenom dem noga innan man svarar och inte lipa på andra för sitt egna misstag!

Inaktiv

Det är väll 3dje frågan dom ändrat?
Har för mig att det stod "vilket har utvecklats"

Inaktiv

Bara jag som tycker att 20 ord är lite väl restrikterande?

Ligger på 22 och kan inte hitta 2 ord att ta bort

Redaktör
Skrivet av Manley:

Tycker ni kunde ha strukit sista frågan.

Det va ju erat fuck-up som gjorde att det sket sig för 75% tävlingsdeltagarna...

Dålig stil

Om vi hade strukit sista frågan hade det blivit exakt samma sak - alla inskickade resultat hade nollställts. Någon kan ha läst fel på grund av ändringen, men det rör sig om ett fåtal personer. Såg nån igår som klagade på detta - då måste personen ha öppnat tävlingssidan i måndags, låtit den stå öppen i sex dagar och sen svarat utan att refresha den. Känns inte ens lite sannolikt att sånt drabbar särskilt många.


signatur
Medlem

Tycker mer det är intressant var Manley fick just 75% ifrån


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Manley:

Tycker ni kunde ha strukit sista frågan.

Det va ju erat fuck-up som gjorde att det sket sig för 75% tävlingsdeltagarna...

Dålig stil

Om vi hade strukit sista frågan hade det blivit exakt samma sak - alla inskickade resultat hade nollställts. Någon kan ha läst fel på grund av ändringen, men det rör sig om ett fåtal personer. Såg nån igår som klagade på detta - då måste personen ha öppnat tävlingssidan i måndags, låtit den stå öppen i sex dagar och sen svarat utan att refresha den. Känns inte ens lite sannolikt att sånt drabbar särskilt många.

Sant, men hur många minuter tror du det går innan dom flesta av FZ's stammisar har snappat upp att ni har en tävling och slängt in svar på frågorna..
No biggie, tycker bara att ni kunde skött det lite snyggare..

Skrivet av Ankh:

Tycker mer det är intressant var Manley fick just 75% ifrån

Någonsin sprungit på uttrycket: "Mellan tummen och pekfingret", eller "Höfta te"?

Medlem

Jag fick precis 20 ord!
Tror jag svarade alla rätt på frågorna. Hoppas jag vinner!
Alltid velat vinna någon FZ Tävling
Btw, Fler tävlingar!

När vet man vem som vunnit?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

w00t har dem ändrat på frågorna? fook im gonna loose now 4 sure..

Medlem
Skrivet av Manley:
Skrivet av Ankh:

Tycker mer det är intressant var Manley fick just 75% ifrån

Någonsin sprungit på uttrycket: "Mellan tummen och pekfingret", eller "Höfta te"?

Vet inte, har du någonsin sprungit på uttrycket "skämta", eller "driva med någon"?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hur vet man att man har vunnit? Genom ett PM eller?

Medlem

jävligt dålig stil att ändra på frågorna efter att man svarat på dom...

Medlem

Man fick väl tillfälle att ändra sitt svar när frågan blev korrekt?

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Manley:
Skrivet av Ankh:

Tycker mer det är intressant var Manley fick just 75% ifrån

Någonsin sprungit på uttrycket: "Mellan tummen och pekfingret", eller "Höfta te"?

Vet inte, har du någonsin sprungit på uttrycket "skämta", eller "driva med någon"?

Nä, men springer ofta på pappskallar som måste brösta sig genom att alltid envisas med att få iväg det sista ordet..

1
Skriv svar