Capcom i videointervju om Resident Evil 5

Medlem

Ser intressant ut, men jag ska nog ta och köra RE 4 till Wiin först

Inaktiv

tyckte grafiken såg riktigt skön ut, framförallt ljuset. storyn är jag skeptisk till men det såg riktigt lovande ut rent spelmässigt och grafiskt i alla fall.

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]Ser ut som RE har gårr rejält utför storymässigt alltså, jag saknar den förra stilen, inte att jag tyckte RE4 var dåligt, det var bra men det känndes inte som vad RE var från början och detta ser ut att forsätta spinna vidare åt "fel" håll.

Med tanke på hur populärt 4:an blev så är det nog många som tycker det går åt rätt håll
4:an är första RE-spelet jag gillat. Står inte ut med stridsvagnskontroll och fasta kameror som i de tidigare spelen.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Skrivet av ghoül:
Skrivet av Spectral:

Äh sluta klaga. Resident Evil är förgånget. Ingen skulle köpa spelen om det inte bjuds på något nytt (förutom gamla die hard-fans som hänger på FZ:)). Gillade dom gamla, men 3 spel i samma stil räcker gott och väl. 4an var dock grymt mycket roligare att spela så jag ser fram emot detta.

Det är som att ta simpsons, ändra conceptet till något helt annat, ta bort Bart och Homer, lägga till 2 andra snubbar som är helt annorlunda.. och köra serien i samma namn, fast man egentligen borde skapat ett helt nytt program istället.......

Ja men Family guy är ju just det och det är la bra.

Biohazard 5 kommer äga och föhoppningsvis äger man ett PS3 då.


signatur
Medlem

Mmm... Kommer att bli hur bra som helst! (hoppas jag)


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

12
Skriv svar