Left 4 Dead släpps i Ryssland, försenas

Robot
Medlem
Left 4 Dead släpps i Ryssland, försenas

Ryssarna kommer ändå bara att piratkopiera det.

Medlem

Men asså, är det så svårt för majoriteten av datoranvändare och spelanvändare att förstå engelska ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Huvudsaken är att det kommer!

Medlem

Ofta det tar 3 månader att översätta Engelska till Ryska, så vida de inte har lika mycket dialog som Maff Essect

Medlem

Men skit i ryssland. Dom putinkramarna behöver inte få spelet!

Kommer inte förens till jul då antagligen... Även om det råkar stå höst.

Medlem

lika hämta ak5an från Boden och göra slut på ryssland så slipper vi väntan.

Medlem

Vilka jävla idioter... lär er engelska istället!!

Inaktiv

arghh hur mycket engelska behöver man kunna för att lira detta då?
find servers, create game, options come ooooooooooon

Medlem

Zombierna måste stöna på ryska för att ryssarna ska förstå att det är en zombie.

Inaktiv

Bara det kommer blir jag nöjd. Lär bli riktigt bra!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

KoP
Medlem
Skrivet av Mabec:

Vilka jävla idioter... lär er engelska istället!!

Såja, ta det lugnt och räkna till tio.

Medlem

De kan ju släppa den engelska versionen redan och sen släppa den ryska versionen när den är klar. Varför ta ut det på oss oskyldiga?

Det kan ju vara en motivation för ryssar att lära sig engelska.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Hehe lät som en riktigt dålig ursäkt tycker jag.

Inaktiv

Det är ju inte konstigt att folk är kassa på engelska. Dubbat och översatt hit och dit , tur att vi inte håller på med sånt trams här iallafall.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Heh, tycker också det här låter som en ursäkt för andra mer pinsamma skäl att skjuta upp releasen.

Medlem

Allvarligt talat så känns det som att resten av världen (läs Tyskland, Ryssland, Spanien, Frankrike och alla andra länderna som envisas med att dabba vart och varannat medie) är en hög med pussies. De enda spel jag vet översätts (inte dubbas) är t.ex. The Sims och en hop andra spel från EA. Dock är allt tal fortfarande på originalspråk i dessa.

Sedan tycker jag att det är löjligt att skjuta upp det pågrund av en sån här sak. Utvecklare/Utgivare verkar ju inte ha några problem med att skjuta upp PC-versioner av div. storspel (GTA IV och Assassins Creed någon?).

Medlem

Vart står det att det blivit uppskjutet för att dom vägrar lära sig engelska?

Står ingenting om att spelet ska översättas till ryska eller nånting, står ju bara att ryska utgivaren ska ge ut spelet i ryssland och att valve vill ge ut spelet överallt samtidigt. Akella kanske vill ge ut spelet lite senare så de hinner få upp hypen lite, slänga ut sina ryska reklamer för spelet etc, och valve, som vill ge ut det överallt samtidigt helt sonika väljer att vänta med att ge ut det i resten av världen tidigare för att de verkar vilja ha det som principsak att ge ut sina spel i hela världen samtidigt.

Aja, var lite grumligt skrivet hos akella, stod ju inte exakt vad orsaken till förseningen var.. men alla verkar redan ha hittat en så va tusan..

Medlem

Alltså vafan är de för privilegium att just vissa länder absoult måste ha spelet på det språket.. tänker mest på Tyska,Ryska,Spanska,Franska.

Alltså tyskarna är ju helt jävla otroliga inte nog med att alla jävla menyer o allt är ändrat, till och med de ALLIERADE i call of duty serien pratar TYSKA.............. fy fan :S? Om jag var tysk skulle jag köpt engelska utgåvan för jag skulle inte vilja ha Allierade som tex snacka svenska ... dålig kännsla & overkligt.AB?

Medlem
Skrivet av zauii89:

Alltså vafan är de för privilegium att just vissa länder absoult måste ha spelet på det språket.. tänker mest på Tyska,Ryska,Spanska,Franska.

Alltså tyskarna är ju helt jävla otroliga inte nog med att alla jävla menyer o allt är ändrat, till och med de ALLIERADE i call of duty serien pratar TYSKA.............. fy fan :S? Om jag var tysk skulle jag köpt engelska utgåvan för jag skulle inte vilja ha Allierade som tex snacka svenska ... dålig kännsla & overkligt.AB?

Tyvärr pratar ryssarna engelska med rysk brytning i CoD...amerikanarna är inte bättre dom.

Medlem

Asså
Left 4 Dead vad menar dom med de för jag ser fler fiender än 4:a.. konstigt^^


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Wtf? Lär er engelska för fan!! Längtar ju tillomed en del efter det här spelet, verkar svinbra...Skit oxå!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Dessutom, ifall Tyskland inte vill släppa spel som är alldeles för våldsamma bör dom sluta dubba alla spelen så att fler barn förstår dom.

Medlem
Skrivet av Eazt:

Asså
Left 4 Dead vad menar dom med de för jag ser fler fiender än 4:a.. konstigt^^

Tror dom försökte vara lite snitsiga och vill att man ska utala four, dvs left four(for) dead.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Varför är ni så sure på Ryssland. Lär er ryska istället. Dessutom är det inget fel på Putin. Sluta vara så typiskt amerikaniserade


signatur
Medlem
Skrivet av Pliskin:

Zombierna måste stöna på ryska för att ryssarna ska förstå att det är en zombie.

Haha, tänkte på samma sak:D

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Varför är ni så sure på Ryssland. Lär er ryska istället. Dessutom är det inget fel på Putin. Sluta vara så typiskt amerikaniserade

HAHAHA det är altså inget fel på Putin.
LOL roligast idag.. Jag hoppas verkligen du har grävt med den stora skopan i sarkasmtunnan 8)


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Eazt:

Asså
Left 4 Dead vad menar dom med de för jag ser fler fiender än 4:a.. konstigt^^

Tror dom försökte vara lite snitsiga och vill att man ska utala four, dvs left four(for) dead.

sen är det max 4 spelare som kan köra coop.
har väl inget med namnet att göra, men det har nämnts.

Vi vet nog allihop att Valve vill vänta till hösten för att det är då de flesta spel ges ut för att folk tydligen köper mest då.
Ryssarna får väl vänta så mycket de vill, men jag vill ha mitt Left4Dead nu!


signatur

Wolf - nu även med bloggsmak. www.pcgamer.se/bloggar/vargyl

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Dessutom är det inget fel på Putin.

Är det verkligen okej om jag citerar dig på det?


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

12
Skriv svar