Begagnad Dator Prisvärd?

Inaktiv
Begagnad Dator Prisvärd?

Funderar på och köpa en kompis dator. Undrar om det är prisvärt tycker själv det är riktigt sjysst pris!

CoolerMaster Cavalier komplett gamer dator.
Amd 64 4000+

utöver original är det tillköpt:
1 gig i minne (2 tot)
Nvidia 7900 GT
Soundblaster ljudkort.
har högsta på alla spel bf2 flyter riktigt snyggt
pris 5000

Man får knappast något bättre för dom pengarna va?

Sen att han ska köpa sig en monster dator med core 2 duo E6700 och skapa mer avundsjuka när han sålt sin gammla dator till mig är en annan sak haha..

Just nu sitter jag med en 2 år gammal laptop med ATI 9700 pro kan spela css på lägsta i 1024 så skillnad borde ju bli markant eller?
Skoja bara.

Neh vad säger ni? Kommer nog köpa den iaf bara lite kul och se vad andra tycker.

Inaktiv

Vet inte allt som igår men låter som ett mycket fint pris. Kollar man på blocket så får man inget som är något att ha för 5000 spänn. Dock ska väll nämnas att det är överpriserna allan där.


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Inaktiv

Det är ett mycket fint pris skulle jag säga. Finns ingen anledning att tveka :D.
Att han köper ett nytt monster åtgärdar man med att enkelt koppla ur elkabeln till grafikkortet när han inte ser... Då får han svettas lite... hehe


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

5000 kr är ett mycket bra pris om du får en komplett dator med dom prylarna. Och gör som PaddanL sa, alltid kul att se någons min när dom får panik

Inaktiv

Hahaha.

Mycket fint tips! Han lever farligt nu skulle ju filma allt också och sen posta ut de här..

"nya superdatorn lmao"

Tack ska ni ha grabbar

Gen
Medlem

Håller med ovanstående personer. Nästan att han kan ge bort grejjerna. 5k är verkligen billigt. Slå till!

Medlem

Vad har han för telefonnummer?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv

Hehe, ja verkligen... Nummer?

Fan folk köper ju halvkeffa datorer för enorma summor har man ju sett exempel på... Prestanda mässigt jämfört med en "dålig" som nån köpte för 8000 kr är ju denna värt typ 20K


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar