Inget betalmaterial i Bad Company

Robot
Inget betalmaterial i Bad Company

Skönt att höra!

Medlem

blev lite orolig där... att man ska behöva betala extra för standardinnehåll är en tråkig utveckling

Medlem

Undrar om det var tanken från början eller om de ändrade sig efter all hård kritik


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av yonaz:

Undrar om det var tanken från början eller om de ändrade sig efter all hård kritik

Tanken var att de skulle ta betalt. Men efter jättesura fans som stormat EA forumet (jag har hängt där) så har EA gett med sig.

Medlem

Ett spel kostar ju "bara" ca 700:- så det är ju inte konstigt att man ska få betala ännu mer för innehållet i spelet. F*n, en dvd-skiva är ju hutlöst dyr nu för tiden, för inte tala om fodralet!!!

Medlem
Medlem

skicklighet?!?, loool.
dice vet inte vad det är.

Medlem

YES! Sarcastic Gamers Boycott funkade!


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

haha fasen har inte kollat upp hur mkt konsol spel kostar men 700 kr det e retarderat dyrt!

Medlem

Att betala för att låsa upp vapen låter inte som en fungerande taktik.. Nu låter det som att dom tar efter Call of Duty 4, där man låser upp vapen och tillbehör genom att utföra olika challenges och levla. Fungerar riktigt bra, så jag hoppas på det.

Medlem
Skrivet av ace84:

haha fasen har inte kollat upp hur mkt konsol spel kostar men 700 kr det e retarderat dyrt!

Betalar man 700 för ett spel så får man se sig som lurad nästan.
Det är överpris och det finns sätt att köpa spel billigare. Men många verkar tro att det finns inte alternativ när det gäller spel.

det är precis som om du går på en liten konsumbutik och handlar, klart allt är dyrare än stormarknaden och man är bara dum om man storhandlar där.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det är najs! Äntligen har EA fått ge sig.

Medlem

dåligt dock att man kan få alla vapen från början gemom att köpa den dyra varianten... borde vara samma förutsättningar för alla.

Och hur kul är det att ha allt från början?, det är ju levling systemet som är kul.

Medlem
Skrivet av Overcow:

YES! Sarcastic Gamers Boycott funkade!

Tänkte precis skriva det samma.
Rätt intressant, att Destructoid som väl får anses som en av de större bestarna, sen går ut och klankar ner på S.G .för att dom överhuvudraget höjer rösten i protest.

Får iaf min inre konspirationsteoretiker att vakna till liv.

Inte för att jag själv äger en krysslåda, men jag kan väl som utomstående ändå konstatera att hela konceptet med "downloadable content"
är så fundamentalt fel, och pissigt av spelutvecklarna.
Ett försök till kryphål att självrättfärdigt kunna släppa "halvfärdiga" spel till fullpris. Skäms!

Medlem

Smart ide fakitst, något ANVÄNDBART i guld versionen xD
Dom får se till att lägga det på cd keyn också så att man inte kan torrenta till sig alla vapen!

Inaktiv
Skrivet av WizardExt:

Att betala för att låsa upp vapen låter inte som en fungerande taktik.. Nu låter det som att dom tar efter Call of Duty 4, där man låser upp vapen och tillbehör genom att utföra olika challenges och levla. Fungerar riktigt bra, så jag hoppas på det.

Det fanns upplåsbara vapen redan i Battlefield 2, genom att gå upp i rang så fick man tillgång till dem.
Så här kopieras inget från CoD 4 inte

1
Skriv svar