Robot
Ninja Reflex

Wii är den absolut coolaste konsolen för närvarande. Samtidigt är det snålt med lika coola spel - Ninja Reflex tillhör tyvärr inte dem.


Medlem
Wii-liret Ninja Reflex granskat

Helt rätt betyg och bra recension! Småskrattade lite när jag såg Silent Meditation. Man ser en ninja meditera och allting är helt j*vla tyst!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Lite synd med alla kassa spel till Wii.

Inaktiv

Det finns en billigare variant på Steam men tja jag önskar att jag läst lite fler recensioner innan jag shoppade loss...

Medlem

Synd att det inte har kommit några bra spel till wii på den senaste tiden.:P


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Snyggt


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

MFC
Medlem

haha.. kan ni börja recensera BRA grejer istället.. vill se recensioner på spel som folk säger är bra.. fast iofs är det bättre ni recenserar dom kassa först så kan det bara vara dom bra kvar (eller?)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Finns till PC, är det bästa spelet jag spelat *ironi*


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av MFC:

haha.. kan ni börja recensera BRA grejer istället.. vill se recensioner på spel som folk säger är bra.. fast iofs är det bättre ni recenserar dom kassa först så kan det bara vara dom bra kvar (eller?)

Tja, det kräver ju att det görs bra spel också. Det är väl det som är själva haken. Majoriteten av det som görs är som bäst medelmåttiga.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

Synd att det inte har kommit några bra spel till wii på den senaste tiden.:P

Men det blir det ändring på! Mario Kart släpps nämligen idag!

/ LordDaimos

Medlem

Verkar extremt B ja

Medlem
Medlem

"Träningen och proven består av små minispel där du lär dig att grunderna för en ninja i huvudsak inte handlar om att slåss utan att, till exempel, fånga flugor med ätpinnar."

OK!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

1
Skriv svar