Age of Conan-beta nästa helg

Robot
Age of Conan-beta nästa helg

Jag förbokade collectors edition från webhallen och fick sen en nyckel att använda funkar denna till BETA?


signatur
Medlem

Knappast att den fungerar

Medlem

hm om man har betanyckel till det testet som skulle hållts i förra helgen, som flyttades till nästa .. funkar den tro ?

Medlem

Ser ingen nyckel ?

Oj mitt fel, det var en förbokningskod.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Jag förbokade collectors edition från webhallen och fick sen en nyckel att använda funkar denna till BETA?

nej den nyckeln du fick från webhallen är för Pre order mountet plus andra saker. Inte för betan

Medlem

Too late nu...:/


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Hur gör man en ansökan då? Jag har ett account på gamespot sedan något år tillbacka men när jag följer linken som fz ger ut på denna sida så står det inget speciellt bara att dom börjar inviten 9 april som var igår men jag ser ingen ansökans sak eller något?

Redaktör

Jag testade att ansöka när nyheten skrevs. Efter inloggning var det bara att fylla i ett formulär. Kanske har ansökningen stängts efter det.


signatur
Inaktiv

samma här, ser ingen sådan länk

Medlem

Öhhh, vart är länken? Har det stängt redan?

Medlem
Medlem

fan va dåligt.

Medlem

Jag har fått beta key weee!

Medlem

Idiotiskt med en beta sign-up som är öppen endast runt 24 timmar, de borde ha haft den öppen iallafall några dar så att alla skulle ha en chans att signa.

Medlem

För sent, FZ. Alla nycklar delades ut redan igår...

Medlem

Skrev fel, den var ju inte ens öppen 24 timmar, utan mindre..

Medlem
Medlem

Bah


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jäklar! Jag som verkligen vill in i betan!

Medlem

Jag som ville spela med Kibb

Medlem

"Registration for the Age of Conan PVP Beta Weekend begins April 9 and we have 15,000 keys to giveaway. Invitees will be notified by email on April 16."

Står det ju på deras sida. Så det borde fortfarande gå att registrera sig. Men tyvärr gör det ju inte det.

Medlem

synd att spelet är så buggigt bara, har vart medlem i betan sedan i somras, sålde kontot nyligen.

Medlem

Från officiella forumen:

"There seem to be some technical issues with the sign-up at the Gamespot site. They will look into it and fix it as soon as possible."

-Tarib, Community Manager

Medlem

hoppas dem fixar deee, har fan försökt komma med i AoC beta längee, fan försöker alltid komma in i någon beta men vissa har mer tur än mig! samma när det gäller tävlingar:down:

Medlem

värdelösa gamespot..

Medlem
Medlem

Min kompis-bror känner en av art-snubbarna på funcom. Han fick en tidig beta-key. Får någ snylta lite där.

ge mig ett spel som tar mig ifrån wow. behöver förnyelse, anser inte att wotlk kommer ge det.

Medlem
Skrivet av Maxiie91:

synd att spelet är så buggigt bara, har vart medlem i betan sedan i somras, sålde kontot nyligen.

Varför tror du det kallas betatest?

Dom borde ha IQ test på beta signup sidan, så skulle såna som du inte komma med.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Skriv svar