Uwe Boll svarar på namninsamlingen

Robot
Uwe Boll svarar på namninsamlingen
Medlem
Uwe Boll svarar på namninsamlingen

Haha, uwe boll är bra skön


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Oj! Förstår iof att han blir sur över att man försöker ta hans intresse ifrån honom, men att han tycker att han är så bra är ju lite knasigt. Ganska omoget och patetiskt att göra som han nyss gjort, man kan ju fråga sig själv om han har en skruv lös.

"I am the only genius in the whole fucking business. Goodbye." - Herregud...

Medlem

HAHAHAHAHAHA

Vilken jävla ignorant nolla..

Medlem

Jag tyckte att han var en inkompetent snubbe förut, nu ser jag honom (bara?) som en idiot.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Ahahahahahahahaha! fyfan va kul! jag måste ge honom en eloge för hans självförtroende! hahaha klockrent! XD


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Medlem

Meh, det där ju standardsvar från Uwe om någon nånsin läst hur han brukar svara på kritik.


signatur
Medlem

Hmmm.... tysk med storhetsvansinne.

Medlem

Uwe boll :)... Man behöver inte se honom eller hans verk utan att förstå att han är en idiot. Bara höra på hans namn. Synd att han föddes den där nollan.

Medlem

Ha, såg det på Kotaku. Lite småroligt, men jag tycker nästan synd om honom, även om hans filmer inte har något alls med spelen att göra.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Konstigt att han blir arg när 128,000 ungjävlar tvingar honom att sluta jobba med det han gillar...

Medlem
Skrivet av Kibb:

Konstigt att han blir arg när 128,000 ungjävlar tvingar honom att sluta jobba med det han gillar...

Varav 90% troligtvis inte betalat för att se hans filmer iaf.
Han anpassar sig bara efter marknaden. Konsumenter får ju i regel aldrig mer än vad de betalar för - Uwe Boll får man om man vill ha något gratis. ^^

Medlem

Ingen tvingar honom till något. Däremot finns det 128.000 människor som mer eller mindre avskyr det han gör och hoppas han slutar. Jag skulle tagit det som en fingervisning iallafall ^^

Men han är rolig, den där Boll, han blir ett fenomen i sig självt och på något sätt hoppas jag helt plötsligt aldrig han slutar.

Medlem

varför bry sig? gillar man inte filmerna så ser man dem heltenkelt INTE. Svårare än så är det väl inte? Tittade på den där dungeon siege. Var väl inte den bästa filmen jag sett. Men jag blev lite smått underhållen en stund.

Inaktiv

Sponsras hans filmer med Nazi guld?

Medlem

LMFAO!!! Det värsta är, han tror nog på det själv. Jag tror inte han skämtar eller är arrogant, han tror att han är grym och tycker väl själv att han är ett geni?? LOL vikken looser.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Hahahah han är grym


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

haha underbar replik. nu kommer jag absolut inte skriva på!

Medlem

Haha. Vilken skön nisse. Han är nu min nya idol.

Medlem

han låter ju som alla tioåringar som skrivit på listan o tror dom e bäst i världen

Medlem

Uj, uj vilket omoget svar. Och istället för att inse att han kanske borde göra filmerna på ett annorlunda sätt med så många underskrifter så pekar man finger med hela handen på de "dumma pojkarna", gråter lite, och skiter i att försöka förstå varför de klagar.

Inaktiv

hah, verkligen fina ord, men visst en del filmer han gjort är inte HELT värdelösa, finns dock några som är sevärda. :). förstår att han reagerar som han gör iaf, men han är ju dock inte den bästa i sitt göra! finns bättre,


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Om ni kollar alla andra filmer på sidan, så ser man hur han skämtar om sig själv och inte alls tar nåt på allvar. Jag e helt hundra på nu att han vet att han suger, och han har aldrig försökt ens att göra filmerna bra!? Ett stort skämt för honom?? Den känslan fick jag på sidan, plus så stämmer det ju om man kollar hans filmer igenom lite snabbt. Känns nästan som han vill förstöra kända skådisars karriärer med flit, av ren avundsjuka?? Han vet att han kommer aldrig tas på allvar, så han försöker få andra med på fallet???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Jag blev mest nyfiken på vilka tankar som ligger bakom påståendet om att han skulle vara ett geni...Någon grund måste det ju finnas.

Medlem

underbar nisse hehe ego som ingen annan


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det låter ju som om det var ett skämt, eller är han trött på sitt jobb och försöker hjälpa till att få en miljon namnunderskrifter. Jag kände just ett stort behov av att skriva på flera gånger! ;D

Inaktiv

Ja han verkar ju lite skum får man väl säga, men ska ha cred för att han orkar jobba i motvind, kan inte vara direkt kul alla gånger, tror dock att det finns en hel del som uppskattar det han gör också.

Medlem

because lokk, im not a facckkiinng riiitarrrd,

hahaha fan årets jävla replik

Inaktiv

Uwe Boll for president!

Medlem

Ja för fan kör in en tvål i munnen snubben blir tyst en gång för alla.

Skriv svar