GTA IV:s onlinedel plåtad

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Krayze:

Finns det några tips om vart man får spelen i tid om man förbokar det? För jag vill va säker att jag får det den 29:e:P

Webhallen håller alltid sina tider, till o med 1-2 dagar före release brukar jag få mina spel.

Jaså, är det inklusive post tiden?

Eftersom release är 29e april = Tisdag. Så bör dom ju posta mitt brev/postpaket med GTA IV Limited Edition typ helgen innan 29e: kanske på fredagen eller torsdagen. Då kanske man får det levererat den 28e April

Pratar givetvis om webhallen som har 1-3 dagars leveranstid. Från att de har fått bokningen.

Men får man det hemlevererat eller ska man ta ut det från posten?

Antingen närmaste posten eller uttagsställe för postpaket. Beror ju på. Jag får de nog inte hem till dörren för det är ju lite större än ett brev Får nog hämta på ICA där posten ligger nu.

Jaha, men konstigt för jag har köpt från cdon och den kommer i ett lite större brev som kommer hem direkt, brevet är typ brunaktig lite mindre än ett A4, aldrig handlat hos Webhallen så får se.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

mindre än 3 veckor kvar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

mindre än 3 veckor kvar

Yeees! =D Vilken konsol köper du till?

Inaktiv

nemen fy fan va skönt!

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Krayze:

Finns det några tips om vart man får spelen i tid om man förbokar det? För jag vill va säker att jag får det den 29:e:P

Webhallen håller alltid sina tider, till o med 1-2 dagar före release brukar jag få mina spel.

Jaså, är det inklusive post tiden?

Eftersom release är 29e april = Tisdag. Så bör dom ju posta mitt brev/postpaket med GTA IV Limited Edition typ helgen innan 29e: kanske på fredagen eller torsdagen. Då kanske man får det levererat den 28e April

Pratar givetvis om webhallen som har 1-3 dagars leveranstid. Från att de har fått bokningen.

Men får man det hemlevererat eller ska man ta ut det från posten?

Antingen närmaste posten eller uttagsställe för postpaket. Beror ju på. Jag får de nog inte hem till dörren för det är ju lite större än ett brev Får nog hämta på ICA där posten ligger nu.

Jaha, men konstigt för jag har köpt från cdon och den kommer i ett lite större brev som kommer hem direkt, brevet är typ brunaktig lite mindre än ett A4, aldrig handlat hos Webhallen så får se.

Jag har fått spel i postlådan direkt när jag har beställt ifrån Webhallen innan.

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Krayze:

Finns det några tips om vart man får spelen i tid om man förbokar det? För jag vill va säker att jag får det den 29:e:P

Webhallen håller alltid sina tider, till o med 1-2 dagar före release brukar jag få mina spel.

Jaså, är det inklusive post tiden?

Eftersom release är 29e april = Tisdag. Så bör dom ju posta mitt brev/postpaket med GTA IV Limited Edition typ helgen innan 29e: kanske på fredagen eller torsdagen. Då kanske man får det levererat den 28e April

Pratar givetvis om webhallen som har 1-3 dagars leveranstid. Från att de har fått bokningen.

Men får man det hemlevererat eller ska man ta ut det från posten?

Antingen närmaste posten eller uttagsställe för postpaket. Beror ju på. Jag får de nog inte hem till dörren för det är ju lite större än ett brev Får nog hämta på ICA där posten ligger nu.

Jaha, men konstigt för jag har köpt från cdon och den kommer i ett lite större brev som kommer hem direkt, brevet är typ brunaktig lite mindre än ett A4, aldrig handlat hos Webhallen så får se.

Jag har fått spel i postlådan direkt när jag har beställt ifrån Webhallen innan.

Om det bara är spelet du har bokat ja. Men om man har bokat GTA Limited Edition så kommer det nog som Postpaket.

Medlem

Ja men då kommer jag få det som brev isåfall eftersom det är bara spelet jag boka:D....NIIICE kan fan inte hålla mig längre!!!!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Inaktiv

Deeettt blliiiirrr NAJS!!!!!!!!!

Medlem

Det som är så ballt med euphoria är ju att "ragdollen" tänker av sig själv. Ramlar den så försöker den ta emot sig mot väggar\golv, den beräknar mycket själv.

Svårt ballt och slåss mot en sådan :)... GTA 4 kommer äga så brutalt mkt !!

Medlem

ojoj man bli galen av att vänta, sen när spelet släppts så blir det nöta så mycket man hinner, även fast man inte har så mycket tid för spel just nu.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Hoppas det går att stänga av nametagsen helt. Ibland är det kul att inte alltid direkt kunna skilja på AI och en annan spelare.

det är nåt jag hoppats på med, men det är bekräftat i nån av dom senaste previewerna att man kan så vi är in the clear.

sen för dom som verkligen ser fram imot gta rekommenderar jag att ni kollar http://www.gta4.net/
allt av värde dyker upp där mer oftare än senare.

Medlem

Fan va kickass! hehe dolkfight på en balk i skyn, friggin awesome!

Medlem

Är det bara jag som tycker att grafiken ser luddig och konstig ut?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av f0qnax:

Måste ha det här spelet!

(Är det bara jag som stör mig på att man hamnar mitt på sidan så att halva bilden inte syns när man byter bild i galleriet?)

Så är det inte för mig. Ser hela bilden.

Blir så för mig i Firefox men inte IE7. Använder du Internet Explorer?

Inaktiv

jag tror att spelet blir jävligt schysst8) hoppas att det är stort att man får sitta o nöta ricktigt länge

123
Skriv svar