EverQuest II ompysslat

Medlem
EverQuest II ompysslat

Häftigt att det fortfarande kommer så stora uppdateringar! Skit att man inte hinner med att spela bara Tycker själv att EQ2 är bättre än Wow i och med att det är mer grouping i de lägre lvlarna, man kan nästan inte soloa igenom de lite lägre lvlarna och det gör det skitroligt!


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Nja inte riktigt ... idag är eq2 så pass förändrat just för att det ska bli enklare att köra solo. Idag är det ett förhållandevis enkelt att spela helt solo. Sedan är ju vissa klasser bättre än andra i solo resp partys.

Medlem

Diger lista. Jag föredrar EverQuest och EverQuest 2 framför WoW etc. Men så är jag PvE kille också. EverQuest höll mig konstant sysselsatt i åtta år hehe. Och det är fortfarande kul.


signatur
Medlem

Fastnade något galet för Everquest 1. Dock hade jag inget kreditkort på den tiden och kunde inte prenumerera ^^
Everquest 2 tycker jag inte var lika hett, även om det är ett av de snyggaste MMOerna ute just nu... kul att de inte har gett upp det trots att WoW utklassar dem vad det gäller spelarantal.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Diger lista. Jag föredrar EverQuest och EverQuest 2 framför WoW etc. Men så är jag PvE kille också. EverQuest höll mig konstant sysselsatt i åtta år hehe. Och det är fortfarande kul.

Åtta år?! Jag spelade bara i fyra-fem, sen bestämde jag mig för att det började bli gammalt och alldeles för dyrt för mig

Skrivet av Wartex:

Fastnade något galet för Everquest 1. Dock hade jag inget kreditkort på den tiden och kunde inte prenumerera ^^
Everquest 2 tycker jag inte var lika hett, även om det är ett av de snyggaste MMOerna ute just nu... kul att de inte har gett upp det trots att WoW utklassar dem vad det gäller spelarantal.

Varför skulle de ge upp? De har fortf några hundra tusen trogna spelare, att sluta uppdatera vore bara dumt

Inaktiv

Synd det inte finns någon testversion av Everquest... även om jag tror det inte är någon höjdare så vore det kul att testa. Kan ju inte säga det är skräp innan man provat.

Medlem

finns ju en trial av både everquest 1 och 2 på deras respektive hemsidor www.everquest.com www.everquest2.com

1
Skriv svar