Mass Effect försenas en aning

Robot
Inaktiv
Mass Effect försenas en aning

kewk!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Noooooooooooooooooooooooooooo !!! Damn you Americans ! =P

Medlem
Skrivet av voicu:

Noooooooooooooooooooooooooooo !!! Damn you Americans ! =P

Indeed:down:

Medlem

Men fan va alla spel blir försenade. Typ Age of conan, Assasin's Creed, Crysis osv. Varför sätter dom äns ett datum om dom inte är säkra. Och varför blir bara den europas version försenad? Konstigt.

Medlem

Att släppa en Pc-titel på olika datum är ju som att be om piratkopiering.

Medlem

Jag kommer att skaffa den amerikanska versionen, är förbannat trött på alla dessa förseningar.

Inaktiv

Det har säkert med EA att göra... *ont öga mot EA*


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

En vecka, big deal.

Medlem
Skrivet av selle:

Men fan va alla spel blir försenade. Typ Age of conan, Assasin's Creed, Crysis osv. Varför sätter dom äns ett datum om dom inte är säkra. Och varför blir bara den europas version försenad? Konstigt.

Sätts de inte datum sitter alla o skriker att de ska sätta datum så det är pest eller kolera.

Redaktör
Skrivet av selle:

Och varför blir bara den europas version försenad? Konstigt.

Jänkarversionen är också försenad, även om den släpps ett par dagar före den europeiska.


signatur
Pansarknekt

De e nog värt o vänta på av konsolrecensionerna att döma.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Det är ju bättre att få ett mer färdigt spel än att de jäktar det, finns tyvärr många sådana spel också. Hehe uch, nu kommer sommaren tas upp av detta


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem
Skrivet av Krigshot:

En vecka, big deal.

En vecka är inte något stort men det är principen!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Inaktiv

Trist men det är en del av branchen.. tyvärr..

Medlem

Yanks!, säger då de....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar