Rock Band till Europa i maj

Robot
Inaktiv
Rock Band till Europa i maj

OKej, så när kommer det till Sverige? På IGN så står det att det endast släpps i UK, Tyskland och Frankrike?

Redaktör

UK brukar vara synonymt med Sverige.


signatur
Medlem

VAD TRÖTT JAG BLIR! Var f*n är rättvisan att det ska komma till Xbox först? Mitt hat mot microsoftkonsolen var stort redan innan detta...

Medlem

Kan man lita på datumet? Det är EA vi snackar om.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Synd om dig Carrrl. Själv kan man njuta av spelet.

Medlem

FINALLY!!!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Carrl: Öh, snacka om missriktat hat. Jag hade då varit mer less på sony/nintendo i så fall..

Inaktiv

Yahoo! Vilken skön nyhet

Medlem

Palla att det är så dyrt


signatur

B lup

Medlem

Fyfan vilka idioter släpp det inte alls om ni inte ens kan släppa det till ps3 samtidigt !

Medlem

I love my 360 :D:D best of the best..jag behöver inte köpa guitar...kan använda min från GH3 :D:D

Medlem
Skrivet av Carrrl:

VAD TRÖTT JAG BLIR! Var f*n är rättvisan att det ska komma till Xbox först? Mitt hat mot microsoftkonsolen var stort redan innan detta...

Ja precis! Jag hatar dessutom Coca Cola för att Pepsi inte smakar gott.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Tokio Hotel, nu får dem ge sig...

Ska bli kul med lite Rock Band iaf, chansen finns att man köper skiten

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Carrrl:

VAD TRÖTT JAG BLIR! Var f*n är rättvisan att det ska komma till Xbox först? Mitt hat mot microsoftkonsolen var stort redan innan detta...

Ja precis! Jag hatar dessutom Coca Cola för att Pepsi inte smakar gott.

Grymt bra sagt

Medlem

där ser ni, xbox har en sån stor del av markaden att ingen bryr sig om ps3. haha aegda

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Carrrl:

VAD TRÖTT JAG BLIR! Var f*n är rättvisan att det ska komma till Xbox först? Mitt hat mot microsoftkonsolen var stort redan innan detta...

Ja precis! Jag hatar dessutom Coca Cola för att Pepsi inte smakar gott.

Word!!!

Medlem
Skrivet av Comkilla:

där ser ni, xbox har en sån stor del av markaden att ingen bryr sig om ps3. haha aegda

Starta inte konflikter nu!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Comkilla:

där ser ni, xbox har en sån stor del av markaden att ingen bryr sig om ps3. haha aegda

Starta inte konflikter nu!

sorry men säger bara som det är.

Inaktiv
Skrivet av Pojii:

best of the best..jag behöver inte köpa guitar...kan använda min från GH3 :D:D

Ja skoja man ångrar att man köpte GH3 till PS3:an ist för 360:n :/

Medlem

Undra vad det slutliga priset blir, jag tippar runt en 2500 spänn för hela kittet, rääät dyrt jämfört med va jänkarna får punga ut... men men, smakar det så kostar det antar jag, spela roll, haft cash undanstoppade till just rock band så ja återstår bara att se hur mycket det finns kvar efter man köpt skiten


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Har dom inte bekräftat Still Alive än?

Ajja, mer Kiss!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jag är fan inte helt säker på att det kommer i Sverige trots allt, I och med att IGN har skrivit ut så pass tydligt att det bara gäller UK, Frankrike och Tyskland sedan att resten av länderna följer efter det

Medlem

Lite tråkigt att de släpper till 360 innan de andra. Fast det är inte tråkigt för mig och min 360!

Medlem

Men då köper man från UK,Frankrike eller tyskland. Det är ju fortfarande PAL

Medlem

Kan man köpa endast spel + trummor? Vill inte ha micken och gitarr har jag redan från GH2...

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Men då köper man från UK,Frankrike eller tyskland. Det är ju fortfarande PAL

UK, för inte fan vill man ha det på Tyska eller Franska vilket brukar vara fallet i dom länderna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Är grymt sugen på detta. Lite saftigt pris, men ah. What the hell. Vill man vara låtsas rockstjärna så får det kosta. xD


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hmm.. För att korrigera mig själv:

EA har skrivit att spelet kommer till "UK" i Maj, Sedan har IGN tillverkat en egen tolkning som säger att det kommer till Frankrike och Tyskland också. Sen vad EA menar med UK vet jag inte.

Sen för att klargöra hur pass illa priset egentligen är. EA har DUBBLAT priset jämfört med det amerikanska priset, priset i USA är $169. Priset i Europa konverterat slutar runt $350-$375 (för samma pris får man en Arcade med 1 spel minst).

Inaktiv

Åhhh vad segt! Såg verkligen fram mot det här spelet till ps3. Och så står det att det bara kommer till xbox till och börja med.

Aja, Happy Gaming till alla med Xbox som tänkt köpa spelet

123
Skriv svar