Mitt i all misär: mer misär!

Inaktiv
Mitt i all misär: mer misär!

Så här såg det ut hemma hos mig i måndags:

Så här såg det ut i min inkorg när jag vaknade idag:

Hej!

De varor du beställt från www.megastore.se finns att hämta på
Megastore Mäster Samuelsgatan 32 idag efter klockan 13.00.

Följande produkter finns redo för leverans:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MCSF4047380 X360 TBH MADCATZ STREET FIGHTER 4 FIG X360 1 1 1595.00 1595.00
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Summa: 1595.00

Kan ni också höra hur ödet skrattar åt mig?

#blogg

Medlem
Mitt i all misär: mer misär!

Welcome to the party!

När får jag spöa dig? Nästa forumträff?


signatur

Upon a soapbox of nerdom.

Inaktiv

Ödet säger: LOL


signatur
Inaktiv

Bara för att klargöra vad det här handlar om: jag förbokade min TE-sticka på Webhallen i januari. Inte fått den än. Så till slut, efter att ha tilbringat sommaren i Tokyos arkadhallar, bestämde jag mig för att helt enkelt köpa en på Ebay. Dyrt, men värt (föga visste jag då att jag skulle stå utan jobb blott någon vecka senare...). Men någon gång under våren/försommaren hade jag också förbokat en TE-sticka på Megastore, för att öka mina chanser något. Och vad är oddsen, liksom? Jag hämtade ut mitt Ebay-paket i måndags, och idag säger Megastore att jag hade kunnat köpa en av dem för mycket mindre om jag väntat bara några dagar till. Efter alla månader av väntan känns det ganska overkligt. Det här är inte riktigt min vecka...

Stackars liten...


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Varför köpa från ebay då du kan beställa från Kanada?

Men du ser, du ska inte spela SFIV, ett tecken från ovan!!

Spela BB istället

Och framför allt, varför 360 versionen? Klart som fan ödet skrattar åt dig då du gör sådana beslut efter varandra.

Förbokar man på flera ställen håller man koll på det. Skriver ned det och gör allt i sin makt för att hålla reda på vad det är man gjort.

För mycket fokus på TV-spel är inte Alfred


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Inaktiv

Glasklar och värdefull feedback som alltid, Basara!

Skrattar åt och med dig. Ödets ironi eller bara personlig otur?

Jag låter dig själv avgöra vilket

Men å andra sidan, nu har du ju många stickor, de säljs fortfarande och är eftertraktade, för dig som bor i Stockholm borde det väll inte vara några problem att sälja en av stickorna?


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Inaktiv

Kanske finns det någon i Stockholm som vill köpa dina dryga bloggkommentarer? Dem har jag nämligen också för många av.

1
Skriv svar