SGA:s teckningstävling avgjord, vinnarna utsedda

Robot
SGA:s teckningstävling avgjord, vinnarna utsedda
Medlem
SGA:s teckningstävling avgjord, vinnarna utsedda

Jag tyckte Sulking Sam var ganska tråkig (Lara Croft finns ju redan!). Men de andra var mycket fina.

Medlem

De tre vinnande var tillhörde enligt min åsikt fem av de sämsta. Om det är sådant skräp som premieras, när riktiga godbitar som faktiskt fanns där inte gör det, är det inte konstigt att vi bara har klichéer i spelbranschen..

Medlem
Skrivet av Grimmy-:

De tre vinnande var tillhörde enligt min åsikt fem av de sämsta. Om det är sådant skräp som premieras, när riktiga godbitar som faktiskt fanns där inte gör det, är det inte konstigt att vi bara har klichéer i spelbranschen..

Tyckte bidrag 1 och 3 var ganska originella annars.

Inaktiv
Skrivet av anon_267:
Skrivet av Mang:

Jag tyckte Sulking Sam var ganska tråkig (Lara Croft finns ju redan!). Men de andra var mycket fina.

Ja, är också väldigt förvånad över att den vann, fanns ju betydligt fränare bidrag.
Grattis till alla tre ändå!

håller med.

Medlem

Vet inte riktigt vad man ska tycka. Den där bruden var ju enbart ful och oorginell. Nummer 3 ser ut som nån gubbe från Final Fantasy. Fanns ju en hel del bättre bidrag.

Medlem

Kände inte till denna tävling, hade varit kul att lämna in ett bidrag... ettan var helrätt, tvåan var lite meningslös, trean var bättre.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

hmm, jag tyckte det fanns bättre, första är ok, de andra två sådär, sista e ju ett ok concept iofs. Men skulle velat sett ngn med mer nydanande idéer vinna.
Sedan var ju priset lite idiotiskt, jag tror att de som van redan har ngt bättre i tabletväg, ok skoj att ha den på resande fot, men priserna borde ju gått till de som behövde
Jag hoppas innerligt att spelbranchen inte går mot hollywood-style, vilket verkar vara fallet överlag för stunden, men man hoppas ju på lite nydanande spel!trött på uppföljare.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Kände inte till denna tävling, hade varit kul att lämna in ett bidrag... ettan var helrätt, tvåan var lite meningslös, trean var bättre.

Det tipsades om den i ett nyhetsinlägg här på fz för någon månad. Jag kommer ihåg att jag blev förbannad över att alla gnällde över att de tyckte att priset var fattigt.

http://gameawards.se/image/311 - Är det måhända John i full färd med att söka nyheter?

Medlem
Skrivet av raslon:
Skrivet av CastorFiber:

Kände inte till denna tävling, hade varit kul att lämna in ett bidrag... ettan var helrätt, tvåan var lite meningslös, trean var bättre.

Det tipsades om den i ett nyhetsinlägg här på fz för någon månad. Jag kommer ihåg att jag blev förbannad över att alla gnällde över att de tyckte att priset var fattigt.

Måste missat det - lämnade du in något?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Var inte heller helt insatt i existensen av denna tävling.
Fanns ju mångfalt mer intressanta bidrag än just de tre vinnande. Kass.
Måste också hålla med raslon att priset var lite taffligt. En budgetwacom med en storlek som endast ger dig insikt hur verktyget fungerar, men går knappt använda i min åsikt. I en tävling med digital grafik kan man nästan förvänta sig att de flesta av toppmarginal har minst vad de där vill dela ut. Där av.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Var inte heller helt insatt i existensen av denna tävling.
Fanns ju mångfalt mer intressanta bidrag än just de tre vinnande. Kass.
Måste också hålla med raslon att priset var lite taffligt. En budgetwacom med en storlek som endast ger dig insikt hur verktyget fungerar, men går knappt använda i min åsikt. I en tävling med digital grafik kan man nästan förvänta sig att de flesta av toppmarginal har minst vad de där vill dela ut. Där av.

Saken var väl snarare den att jag blev arg på ANDRA som klagade på priset. Folk är så sjukt otacksamma. Visst, folk kanske har en wacom, men SGA handlar snarare om göra det man älskar snarare än att håva in materiella ting.

Castor, jag hade gärna deltagit men dom är förbannat sadistiska på psykologiinstitutionen här i Lund när det kommer till att plöja igenom mängder av teorier så jag hade lite tidsbrist.

Medlem

Grattis till vinnarna men själv gillade jag de här mer.

T.H.E.A

Jukka

Tell'us

edit: Jaja, Marcel Menace var också bra

Medlem

m
v
p


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

1
Skriv svar