Tävling - vinn Assassin's Creed och prylar!

Robot
Tävling - vinn Assassin's Creed och prylar!
Medlem
Tävling - vinn Assassin's Creed och prylar!

Nice


signatur

Intel Core 2 Duo E6600|Asus P5W DH Deluxe|Corsair TWIN2X 6400 DDR2 3071MB|Sapphire Radeon X1900XT 512MB|Zalman VF900-Cu LED,CNPS9500 LED

Tröjan ser fett nice ut <33

Medlem
Medlem

Då ska vi se


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Medlem

Jag skulle vilja vinna Altairs dolda dolk.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Avstängd
Medlem

Sista frågan är som gjord för oseriösa svar.

Medlem

Har ingen bra dator så nöjer mig med en T-shirt eller figur.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Nej tack.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Om jag inte vinner så skulle jag gärna vilja veta hur man får tag på en sådan tröja. GALET snygg var den


signatur

Korvspad.

Medlem

Spännande! detta spel ser grymt ut

dyb
Medlem
Skrivet av bMess:

Om jag inte vinner så skulle jag gärna vilja veta hur man får tag på en sådan tröja. GALET snygg var den

förmodligen på blocket den 15e

Medlem
Skrivet av kabex:

Sista frågan är som gjord för oseriösa svar.

Precis som vanligt, med andra ord.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Har redan en figur men tröjan vill man ha!

Medlem

Är tröjan till salu? Jag är beredd att betala.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Men vatusan är detta!? På frågan om vilket spel som utvecklats av Ubisoft Montreal så stämmer ju fler än 1 in, hur ska man svara då??

Medlem

wieee, vill ha spelet


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Vill ha tröjjan


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Redaktör
Skrivet av j4xx3r:

Men vatusan är detta!? På frågan om vilket spel som utvecklats av Ubisoft Montreal så stämmer ju fler än 1 in, hur ska man svara då??

Jäklar i havet - ett "inte" försvann ur frågan om vilka spel Ubisoft Motreal utvecklat.

Tävlingen är uppdaterad - om du redan svarat måste du skicka in dina svar igen för att vara med och tävla.


signatur
Medlem

jaha då svarade man fel å det skickades in (skickade in vid uppdatering å så läste ja inte igen
för ja tryckte bara uppdatera när det stog att något va ändrat så tänkte fort. att det var ett spel gjort av dom)

Medlem

Förstår inte sista frågan:
"4. Om du var Altaïr, vilken lönnmördarmetod skulle du använda?"
Använda till att göra vad?

Redaktör
Skrivet av Strumpa:

Förstår inte sista frågan:
"4. Om du var Altaïr, vilken lönnmördarmetod skulle du använda?"
Använda till att göra vad?

Lönnmörda...


signatur
Inaktiv

Till alla som vill ha tröjan. Men samtidigt är för slöa för att leta själva så kan jag ge er en hint, kolla spelets hemsida, sen schopen.. leta sedan under passande rubrik. och där ska ni finan det ni söker för £24.99! lyckatill!

Inaktiv

Men... Det funkar ju inte... Jag kan trycka på någon av alternativen eller skriva i rutan... WTF?

Edit: Nvm, glömde skriva in postadressen 8)

Medlem
Skrivet av cpt_zool:

Till alla som vill ha tröjan. Men samtidigt är för slöa för att leta själva så kan jag ge er en hint, kolla spelets hemsida, sen schopen.. leta sedan under passande rubrik. och där ska ni finan det ni söker för £24.99! lyckatill!

Tack!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av j4xx3r:

Men vatusan är detta!? På frågan om vilket spel som utvecklats av Ubisoft Montreal så stämmer ju fler än 1 in, hur ska man svara då??

Jäklar i havet - ett "inte" försvann ur frågan om vilka spel Ubisoft Motreal utvecklat.

Tävlingen är uppdaterad - om du redan svarat måste du skicka in dina svar igen för att vara med och tävla.

Men nu skrev ju jag vilket spel de hade utvecklat. Står att jag har skickat mina svar ändå fast du har uppdaterad den?

Medlem

Nej! Jag missade "inte" i första frågan och märkte inte det först jag skickade in den =(

Ska nog gråta lite i ett hörn nu över min dumskallighet

Medlem

Det rätta svaret finns ju inte på den andra frågan :S

Bah, får ta något och hoppas på det bästa

12
Skriv svar