Tävling - vinn Assassin's Creed och prylar!

Medlem

"4. Om du var Altaïr, vilken lönnmördarmetod skulle du använda? Motivera med högst 20 ord."

Jag förmodar en metod som inte finns?

Tröjan var inte alls ful

Medlem

för att citera mig själv från föregående tävling: "Victory shall be mine!", men nu hoopas jag att jag vinner också:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Hehe, det blev mycket chansningar denna gång, trevligt!
Är dock inte speciellt nöjd med mitt svar på sista frågan, hade brist på fantasi.

Medlem

Tröjan va ju grymt ball.. Tjänar dom inte tillräckligt på spelförsäljningen så kan dom ju alltid börja sälja kläder.

Medlem

Bah..

Satt och undrade varför det inte uppdaterades..
Tryckte vilt omkring mig, så nu är svaret på sista frågan körd..

Jag har skitit i det blå skåpet..

*snyft*

Medlem

"Vinnarna koras av en jury bestående av personal från Hjemmet Mortensen AB. Juryns beslut kan ej överklagas."

vem är det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Victory WILL be mine!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:

jaha då svarade man fel å det skickades in (skickade in vid uppdatering å så läste ja inte igen
för ja tryckte bara uppdatera när det stog att något va ändrat så tänkte fort. att det var ett spel gjort av dom)

precis samma misstag gjorde jag

Medlem
Citat:

Jäklar i havet - ett "inte" försvann ur frågan om vilka spel Ubisoft Motreal utvecklat.

Hehe, ni lurade mig

Medlem
Skrivet av Ankh:

"Vinnarna koras av en jury bestående av personal från Hjemmet Mortensen AB. Juryns beslut kan ej överklagas."

vem är det?

John, Tompa, the_maxx och MaxH?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av ZerXes:
Skrivet av Bl4ckh4wk:

jaha då svarade man fel å det skickades in (skickade in vid uppdatering å så läste ja inte igen
för ja tryckte bara uppdatera när det stog att något va ändrat så tänkte fort. att det var ett spel gjort av dom)

precis samma misstag gjorde jag

Ni är inte ensamma, trodde det var vilket spel de hade utvecklat och inte vilket de inte hade. Typiskt då, har man ingen chans att vinna prylarna. :evil: :\


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Jahapp... Fel svar inskickade p.g.a. uppdateringen

Medlem

... och jag med... tusan också. Fick för mig det var ändrat i texten på sista frågan av någon anledning.

Medlem

Bara jag som inte kan svara på nånting? Varken med FF3b5 eller IE6.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Jävlar, såg inte att det stog vilken stad finns inte med i spelet och svarade med en stad som finns med. Det finns ingen chans att jag skulle få svara på den igen?

Antikvitet
Skrivet av Ankh:

"Vinnarna koras av en jury bestående av personal från Hjemmet Mortensen AB. Juryns beslut kan ej överklagas."

vem är det?

Hade vi velat avslöja vilka som korade vinnarna hade vi skrivit det.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Man var inte ensam om frågan ser jag. Synd att man missar tävlingen då det är riktiga sköna priser

Inaktiv

Hahahaha, jag blev så ägd Åkte ut på första frågan såg inte att det stog finns inte med i spelet

Medlem

Hoppas man vinner .. vill ha luvtröjan .. Den var fett nice. Spelet var kul te PS3an så ett ex till PCn vore inte dumt


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

fan vad massa grejer det händer kring Ubisoft's Assasin Creed, spelet va ju helt värdelöst. fan aldrig sett mer PR än detta å så är det ett av dom sämsta spelet man spelat fan är det jag som har tappat det eller?

Skrivet av zdib:

Bara jag som inte kan svara på nånting? Varken med FF3b5 eller IE6.

Kan inte heller välja nåt alternativ


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kan sätta min vänstra njure på att jag inte vinner

Medlem

Alltså..

FZ dudes..
Det hyggligaste ni kunde göra är ju att dumpa den sista frågan eftersom det sket sig så..?

Hade jag gjort..

Medlem

Pga att jag har AC på 360 så deltar jag inte i denna tävling, behöver inte ha det på datan också. Så lycka till alla så möts vi i en annan tävling senare! (som jag hoppas vinna då)


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av Manley:

Alltså..

FZ dudes..
Det hyggligaste ni kunde göra är ju att dumpa den sista frågan eftersom det sket sig så..?

Hade jag gjort..

Jupp, failade den pga att jag svarade på allt utom motiveringen innnan uppdateringen. Sen craschade datorn och när jag sedan svarade på allt såg jag inte att det skett en ändring. Hade varit snällt med en heads-up på tävlingssidan

Synd eftersom jag tycker min motivering var bra

Medlem

Väldigt svåra frågor, då Ubi själva hävdar att de utvecklat alla tre spelen ... Man får helt enkelt gå till andra sidor än utvecklarna själva, för att få reda på vad som är utvecklat av vem. Busigt!


signatur
Medlem

Men shit, missade att det stod INTE på sista frågan efter uppdateringen.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

12
Skriv svar