Condemned 2: Bloodshot

Medlem

Bra recension men betyget verkar lite fel tycker jag... gillade 1an, bra känsla och j*vligt obehagligt

Inaktiv

Gillade det skarpt, dock lite kort men njöt riktigt så länge det varade, men recensionen är ju snubbens åsikt. Och man får faktiskt ha olika åsikter, bra va?


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Hoppas det kommer till PC

Redaktör
Skrivet av MiLeS:

Ibland undrar man ju om ni spelar spelen ni recenserar eller låter MMO fans spela FPS spel och vice versa...

Undra istället om det inte kan vara så enkelt att smaken är delad.

Skrivet av Hannu87:

Hoppas det kommer till PC

Det kommer sannolikt inte till pc.


signatur
Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Gamblor:

Det intressanta är ju inte betyget, utan varför betyget blev som det blev.
Sålänge man argumenterar varför ett spel är dåligt spelar ju betyget mindre rolll. Det tycker jag skribenten har gjort här.
Då är det ju upp till läsaren att själv ta ställning till hur han/hon värderar de kritiserade bitarna av spelet.

Jag finner det upplyftande och intressant när spel och film får vitt skilda betyg, det kan tyda på att man riktat spelet mot en relativt smal målgrupp.
Många spel idag försöker vara bra och roligt för alla, och det kan ibland hämma spelet som sådant.

Mycket bra talat. Tänk om alla resonerade på det här sättet.

Håller med! Tummen upp för dig Gamblor!

Medlem

Jag klarade spelet igår och personligen så tyckte jag att det var väldigt bra! Det är lite tråkigt då FZ hela tiden verkar såga de spel man verkligen tycker om, men ja, recensionerna är välskrivna så man kan inte klaga!

Inaktiv
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Värsta är väl The witcher recensionen iallafall på FZ hehe

Jo, det var då jag tappade förtroende för FZ recensioner.

hm, beroende på vem som gör rescensionen..

Medlem

jag spelade Demot på PS3 då det kom i USA, å jag tycker det var riktigt fräckt, ska klart köpa det om ett tag


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Om nu spelet är så dåligt kan du inte då vara lite hygglig och skicka det till mig? (Jag kan köpa det för en 100 annars)
Eller anordna en tävling vet ja!

Medlem

Såg äckligt ut


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det är riktigt äckligt, vågar fan knappt spela det när det är mörkt ute!

Är sjysst musik och ljud i spelet och lirar man med en surroundanläggning så knarrar det på fint bakom soffan etc.

Medlem

jag vill köpa mitt Hemabio system - å spela detta spelet


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

12
Skriv svar