The Bourne Conspiracy filmat

Robot
Medlem
The Bourne Conspiracy filmat

Vill ha!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vill ha! Kanske en lyckad film adoption?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas så innerligt att det här blir bra... De verkar ha fångat brutaliteten hos filmerna iaf, ska nog ta och läsa böckerna för att se om de är lika bra.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Älskade filmerna. Köper till PS3.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Vill också ha! Det verkar grymt. Sett filmerna och älskar dom och ett bournespel skulle passa jävligt bra.

Medlem

Förhoppningsvis så krävs det lite skill att få till alla moves, inte som i Stranglehold där man bara låste upp snabbknappar till alla coola moves och inte lika tafatt som punisher. Ja läs böckerna, handlingen är såpass annorlunda att filmen inte spoilar något.

Medlem
Skrivet av redmac:

Vill ha! Kanske en lyckad film adoption?

Ehm... va? Det är en fri tolkning av både filmerna och böckerna, dvs. spelet bygger inte dirket på något av de två.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Shit va fult det var, trodde det var till PS2 men slutet skvallrar om Xbox360 och PS3.... Må det kanske vara så att filmen är tagen från PS2 version?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

jag är glad att de inte har tagit matt damons ansikte tyckte filmerna var dåliga och långsamma, men detta verkar mycket mer actionladdat...

Medlem

Erh? Dåliga och långsamma, ja, det är ju synd att de inte är som xXx_filmerna tex, de vore ju sååå mkt bättre, not.
Är denna oförmåga att uppskatta de betydligt vanligare långsamma delarna i spioneriet ngt generationsspecifikt, I think it is.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Gillade filmerna skarpt så detta är mer än välkommet!


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

Animationerna såg riktgt stela ut.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av redmac:

Vill ha! Kanske en lyckad film adoption?

Ehm... va? Det är en fri tolkning av både filmerna och böckerna, dvs. spelet bygger inte dirket på något av de två.

ehm...va? mycket är taget från filmerna men de har sedan fyllt ut med mer kontent. Titta genom alla filmer som släppts om spelet så visas en mängd scener från spelet som är taget från filmerna. Men JA, det är inte en EXAKT tolkning, bra det annars skulle spelet ta slut på ca 5 timmar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas verkligen att det blir bra.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av redmac:

Vill ha! Kanske en lyckad film adoption?

Ehm... va? Det är en fri tolkning av både filmerna och böckerna, dvs. spelet bygger inte dirket på något av de två.

ehm...va? mycket är taget från filmerna men de har sedan fyllt ut med mer kontent. Titta genom alla filmer som släppts om spelet så visas en mängd scener från spelet som är taget från filmerna. Men JA, det är inte en EXAKT tolkning, bra det annars skulle spelet ta slut på ca 5 timmar.

Mjo, en del scener är tagna från filmerna även om vissa detaljer och setting ibland har ändrats, karaktären är däremot ett amalgam av film och bokbourne.
Filmbourne är ju lite mer direkt våldsam och snabbtänkt, medans bokbourne är aningen mer introspektiv.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Spelbourne verkar bli väl mycket action, om man ska gå efter trailern. Vill nog ha lite mer problemlösarbourne.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

intetsägande trailer? lr var d bara jag?

Medlem

Det finns mkt bättre trailers, nu bygger de mest hype...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hmmm..njaee..
Beror ju på hur storyn flyter och hur bra den är.
Lite stela moves, och halvful grafik utan sjysst djup och skugghantering (va jag kan se)
Känns lite 2004-2005
Dussinvarning..?

:$


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

1
Skriv svar