Sega tillkännager Sonic Unleashed

Robot
Medlem
Sega tillkännager Sonic Unleashed

Kommer bli mitt första Sonic spel på Next gen konsol jag köper, ser riktigt kul ut!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ah, tillbaka till rötterna.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ser ju helt underbart ut, Mario killer?

Medlem

såg ju inte så dumt ut.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Ser riktigt bra ut, Sonic <3

Medlem
Medlem
Medlem

Här går det undan wohoooo

Inaktiv

Ohh, blev väldigt sugen på att spela nu faktiskt

Medlem

Ser ju helt underbart ut. Gillar att dom gått tillbaka till "2D", görs på tok för få såna spel idag.

Medlem

haha lat som att I.A Englund skrivit musiken till det klippet.


signatur

P.L.U.R

Medlem

"För mig är Sonic död för längesedan"


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Härligt härligt! Kan bli intressant, var ett tag sedan man spelade ett bra Sonic spel.

Medlem

Det är precis ett sånt har Sonic-spel som man har väntat på. Hoppas bara att dom lyckas med kameran, den såg lite skum ut på sina ställen i filmen.

Medlem
Skrivet av SorbP:

haha lat som att I.A Englund skrivit musiken till det klippet.

Mattias "IA" Eklundh?

Medlem

Oh, ser trevligt ut

Medlem

Ser ju riktigt bra ut! Känns som ett riktigt Sonic-spel ska kännas! Saknar dock fortfarande ett spel baserat på den mörkare SatAM serien om Sonic, där har vi intressanta miljöer och karaktärer!

/ LordDaimos

Medlem

OMG OMG OMG! det händer! sonic kanske äntligen får vara med i ett bra spel! det såg ju underbart ut! och det var fart för en gångsskull!!!

Medlem

Sonic rush till DS äger så djävla hårt så jag tvivlar på att det här spelet kommer att suga.

Medlem

Man ska inte luras, Sonic till PS3/360 såg ju bra ut i förhandstittar men slutresultatet var katastrofalt... jaja detta ser ändå bättre ut

Medlem

inte till ps3?

Medlem
Medlem
Skrivet av jimmah:

inte till ps3?

jodå, står ju i infon och i slutet av trailern

Medlem

jaha nu blev man ju tvungen att sätta sig vid sitt mega drive och jämnföra spelen

tror att det kan bli bra men inte riktigt 100% igt för då ska det vara riktig 2d


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

spelade nästan aldrig Sonic när jag var liten, endel hos en polare bara, men aldrig ägt ett Sega.
Men hade ett par polare här igår och vi lirade endel, sjukt bra att dom har kvar den snabba farten, det är juh det som gör Sonic spelet.. juh! \o/

Medlem

Kommer det komma en kasset till sega 16bitars då ?

Medlem

Härligt det här verkar som en GRYMM, ide tycker jag iaf

Medlem

Hoppas att det blir bra, men så som dom misshandlat den lille kotten dom senaste åren så är det bäst att säga R.I.P.......


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar