Första trailern från Saints Row 2

Robot
Medlem
Första trailern från Saints Row 2

Trailer, de kan väl åtminstonde göra en förrenderad film =/


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Vem bryr sig om detta nu när det är mindre än 1 månad till GTA IV !!!11

Medlem
Skrivet av Ricke90:

Vem bryr sig om detta nu när det är mindre än 1 månad till GTA IV !!!11

exakt,


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Ricke90:

Vem bryr sig om detta nu när det är mindre än 1 månad till GTA IV !!!11

exakt,

har inte varit så intresserad av gta 4 men kände att jag var tvungen att förhands boka ändå


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

GTA IV Limited Edition bokad och klar från webhallen..

Medlem

Visst, GTA-spelen är i en klass för sig själva men Saints Row är ändå ett bra spel. I och med att Saints Row 2 antagligen inte kommer förens i slutet av året så tycker inte att man ska ignorera det totalt. Jag tror det kan bli ett spel som är mycket spelbart och som bjuder på många timmars underhållning. Det är inget spel som jag kommer lägga ~650kr på, men det är inte helt omöjligt att det läggs till i samlingen när det sjunkigt något i pris.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

fyfan vad värdelös trailer...

Inaktiv

ÅH! Vilken bra gra...Jaha bara röster, jo där blev man allt hypad. Inget man kommer att längta efter direkt, då som alla ovan redan nämt så snurrar GTA IV snart i lådan.

Medlem

Den här gav ju mycket...

Medlem

Inte mycket för en "Första trailer" precis...:\

Medlem

Teaser är väl mer de rätta ordet?

Medlem

Hah! Sämst teaser om du frågar mig!

Medlem

Det där var ju.. onehundred percent vocal sounds only!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Va trevliga kommentarer.

GTA4 kommer knappast hålla i evigheter. Saints Row tycker jag var ett jävligt underhållande och välgjort spel för genren, bortsett från en del framedrops då. Lätt det bästa alternativet till GTA. Så jag ser mycket fram emot tvåan. Som sagt kommer det antagligen lagom tills man är dö-trött på GTA4.

Så, varför dissa ett ytterligare välgjort "GTA"-spel?

Medlem

Saints Row var ett mycket roligt spel, men jag diggade inte riktigt "yo-yo mtv raps" stuket på spelet.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Tyckte Saint's Row var klart mycket bättre än GTA: San Andreas så jag ser verkligen fram emot detta


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Saints row var ett bra spel så jag ser fram emot 2an.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Känns som att dom misslyckas rätt brutalt med att försöka få folk intresserade. Borde nog ta och sparka sitt PR-folk.

Inaktiv

Hoppas det här kommer lagom till man tröttnat på gta4. Första spelet var faktiskt riktigt kul och bättre än gta på vissa punkter, fanns t ex fler roliga sätt att tjäna pengar på som att råna butiker och göra inbrott osv.

Medlem

Den där trailern sa ju mycke ^^

Medlem

Kunde ju lika gärna varit på radio
Saints Row är ett spel jag diggar sjukt mycket, grymt mycket att göra. 2:an får allt kämpa för att bräcka det första spelet.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Oddman:

Kunde ju lika gärna varit på radio
Saints Row är ett spel jag diggar sjukt mycket, grymt mycket att göra. 2:an får allt kämpa för att bräcka det första spelet.

Diggar åxå Saints Row...men tycker du inte dom har "bräckt" 1:an redan? Grymt mycker mer inställningar då du gör din gubbe\KVINNA. Hela singleplayer kampanjen kan spelas CO-OP med story och allt. Motorcyklar,flygplan,båtar osv. Nya stadsdelar. Du är boss i ditt gäng.

Menar...dom har lagt till mycket tycker jag.

Inaktiv

...blev väldigt intresserad att köra om ettan igen, efter man sett den här "trailern".
Någon som har kommit upp till 100%? jag har fastnat på 97%! =( en jäkla gangsta bil som jag ska hitta, men iom att jag utrotat alla andra gangsta aktiviteter och ersatt dem med egna underhuggare så kan jag inte hitta någon XD

Medlem

Saints Row 2 ska bli intressant, äntligen har de släppt på locket lite. Kampanjen i COOP ska bli intressant o roligt

1
Skriv svar