50 Greatest Sequels

Medlem
50 Greatest Sequels

Var inne och kollade runt på Empires härliga hemsida, bara lite sådär snabbt ni vet, se om det är något nytt uppe och sen stänga av och gå och lägga mig.

Det var för en och en halv timme sedan.

Vad jag hittade var denna lista över "De 50 bästa uppföljarna.", läs den, Empire är sjukligt skickliga på det här med skrivande och framförallt visas det bra i deras listor. Kanske är en tidning att sikta efter att jobba för om några år?

Inte ens för sitt skolfoto kunde Jokern uppföra sig. Vad skulle hans mamma säga?

Like tears in rain. Time to gå och lägga sig.

#blogg


signatur
Medlem
50 Greatest Sequels

Det där var en bra lista...

Medlem

Jag som helt säkert trodde att T2 skulle ligga högst upp på listan! Så fel jag hade! Bra lista hur som helst...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag som helt säkert trodde att T2 skulle ligga högst upp på listan! Så fel jag hade! Bra lista hur som helst...

Jo, jag trodde nästan det också, blev förvånad när den inte var det! Och sen när Gudfadern 2 inte heller var först... wtf?!

Men jag hade glömt bort att ettan inte hade varit tidigare, annars hade jag nog kunnat gissa mig till det. Sjukt bra film!


signatur
Medlem

Jo, det håller jag med om! Den är riktigt bra, men jag tycker nog T2 är bättre faktiskt

Medlem

Svårt att avgöra för mig, James Cameron är en Gud bakom kameran iallafall!


signatur
Medlem

Jag gillade att Star Wars, de första filmerna, vad med på ett hörn...

1
Skriv svar