Krocka med GT 5 Prologue i höst?

Medlem

Nog kommer jag vilja ladda ner den, mera åt att jag inte _kan_ ladda ner uppdateringarna :/ Säger bara att den misslyckas varje gång.

Inaktiv

gött det blir bättre å bättre ! men som en talare här innan sa så är poängen ändå inte att krocka

Medlem

Löjligt att försvara en sådan patetisk anledning... varför skulle krocka vara något dåligt herre gud skärp er.

Spelet är ja orealistiskt utan det, nu får ni tamefan leva med lite mer realism oavsett, krockarn ni eller gör ett dumt misstag och miljon bilen flyger åt helvete , fine då var de erat misstag.

Det ska inte vara något jävla need for speed det här inte.

Inaktiv

Kommer ihåg hur frusterande det var när jag lirade mycket gt4 och man blev påkörd av ai-bilarna ibland(typ när man har en sämre bil och försöker blocka dom) och så fick man ändå tidsstraffet medans dom körde vidare, känns bra mycket bättre om bilen tar skada istället för något puckat tidstraff.

Att alla bilar har krockfysik i forza men inte kommer ha det i gt5 beror väl på att turn10 gjorde andra avtal och antagligen betalade mer för sina licenser än vad polyphony gjorde, eller hur?

Skrivet av iKor:

Att alla bilar har krockfysik i forza men inte kommer ha det i gt5 beror väl på att turn10 gjorde andra avtal och antagligen betalade mer för sina licenser än vad polyphony gjorde, eller hur?

Gissningar.. men skumt är det som tex Porsche i F2 och inte i GT osv.. Polyphony har ju direkt inte lite klirr i kassan om man ser på deras försäljning igenom åren gentemot turn10 ?

Kan det vara något exclusive äckel alá EA vs. Konami?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Verkar riktigt intressant...


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Herregud. Folk tänker ju inte längre än snoken räcker. En "krockfysik" gör ju så att du undviker att använda de andra "klossarna" som bromsar. Inte tvärtom. Eftersträvar man nåt annat bör man spela Mario Kart. Ska inte bara låta klonk-klonk och allt e frid & fröjd. Det ska vara krash, boom, klirr = katastrof om man blir påkörd snett bakifrån i 200 knyck. Jag hoppas detta går att ställa in i GT5 i online spelläget, precis som det är i FM2. Advanced race ftw oavsett spel!


signatur

Allvarligt talat!

12
Skriv svar