Är detta en prisvärd dator?

Inaktiv
Är detta en prisvärd dator?

Tänkte köpa en ny dator, jag vill kunna spela bl.a. call of duty2. Redigera lite bilder i photoshop osv. Kan inte så mycket om datorer men vad jag förstår så är den inte helt oäven.

Fråga 2.
Är den Prisvärd för det som sitter i burken?

Tack på förhand

Inaktiv
Gen
Medlem

Mycket minne, mycket hårddisk, mycket grafikkraft, fint ljudkort...ser bra ut för det priset :>

Inaktiv

Tycker det verkar vara en bra deal. Grafikkortet springer om 7900GT rätt bra i en hel del tester om jag minns rätt..


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Tack för svaren, jag har beställt den nu så jag får väl återkomma med mitt intryck

Medlem

Det är väl igentligen bara processorn som är lite utdaterad men för det priset är det helt ok.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Den är ju helt sjukt billig.


signatur
Inaktiv

Nu har den utgått... står det för mig

Medlem

Jag fattar inte var man ser priset på den den sidan. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

det står inget pris eftersom den har utgått


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

nj
Medlem

Var väl antagligen ett mindre lager som fortfarande stod och "skräpade" hos Dustin så de sålde ut datorerna för att frigöra ytan i sitt lager för nya saker och annat (ren spekulation från min sida).
Vad var det, ungefär 6700 kr datorn kostade medans de sålde den?

Medlem

Tror det var ca 7500 faktiskt men jag kan har fel...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Jagg tror mer på siffran 6700.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

mm under 7000 har jag för mig att det var iaf


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Medlem

Den kostade 6595:- (min bror köpte en)

På inwarehouse kostar den 16306:-

http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=973525


signatur
Inaktiv

Hahhahhahahhaahhaha 10K skillnad... Fan 60% billigare... Galet bra deal, grattis alla som hann köpa!


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

man börjar ju undra om dom inte skrivigt fel pris på dustin... kan dom verkligen rea bort sådanna fina datorer?

Mycket fina köp har dom gjort som köpt det för det priset iaf :).


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

1
Skriv svar