Sam & Max släpps till Wii

Robot
Medlem
Sam & Max släpps till Wii

Kan nog funka tror jag

Skägg.
10 Chambers

Wiimoten känns ju ganska klockren i peka-o-klicka-sammanhang.


signatur
Inaktiv

ooh, en stor nyhet för mig iaf!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Hm, ska man vänta och köpa det till en framtida Wii eller köpa PC versionen istället...

Inaktiv
Skrivet av Snowman01:

Hm, ska man vänta och köpa det till en framtida Wii eller köpa PC versionen istället...

Tycker du ska vänta tills Wii versionen, men de e jag de


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Klockrent!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Swiit! Så vad blir det nu? typ två bra spel till Wii sen release? Inte illa!

Medlem

Kanon, kan man ligga på sängen och lira med wiimoten


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av erge:

Swiit! Så vad blir det nu? typ två bra spel till Wii sen release? Inte illa!

Du verkar inte ha mkt koll


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av erge:

Swiit! Så vad blir det nu? typ två bra spel till Wii sen release? Inte illa!

Givetvis är det en smakfråga, själv tycker jag det finns en 15-20 bra spel till Wii. Till de andra har jag däremot bara hittat 1 bra spel på Xbox360 samt 1 bra spel på PS3.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Ah nice! har gått o väntat på det här! då köper jag detta inte till PC utan väntar så jag får ännu ett underbart spel tilll min wii

Medlem

inte för att vara elitist eller så men, en fråga, heter det inte återupplivade?


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av erge:

Swiit! Så vad blir det nu? typ två bra spel till Wii sen release? Inte illa!

Givetvis är det en smakfråga, själv tycker jag det finns en 15-20 bra spel till Wii. Till de andra har jag däremot bara hittat 1 bra spel på Xbox360 samt 1 bra spel på PS3.

Snälla dela med dig av namnen på de spelen. Hade jag köpt en wii idag hade jag kunnat köpa två spel som jag antagligen hade blivit nöjd med, Resident evil: UC och Zelda liret allt annat hade gjort att jag känt mig grundlurad.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av erge:

Swiit! Så vad blir det nu? typ två bra spel till Wii sen release? Inte illa!

Givetvis är det en smakfråga, själv tycker jag det finns en 15-20 bra spel till Wii. Till de andra har jag däremot bara hittat 1 bra spel på Xbox360 samt 1 bra spel på PS3.

Snälla dela med dig av namnen på de spelen. Hade jag köpt en wii idag hade jag kunnat köpa två spel som jag antagligen hade blivit nöjd med, Resident evil: UC och Zelda liret allt annat hade gjort att jag känt mig grundlurad.

Grundlurad? Du har isf missat Metriod Prime, Resident Evil 4 (som för övrigt är sjukt mycket bättre än UC), No More Heroes, Zack & Wiki och så skall man icke glömma det gudomliga Super Mario Galaxy!

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av erge:

Swiit! Så vad blir det nu? typ två bra spel till Wii sen release? Inte illa!

Givetvis är det en smakfråga, själv tycker jag det finns en 15-20 bra spel till Wii. Till de andra har jag däremot bara hittat 1 bra spel på Xbox360 samt 1 bra spel på PS3.

Snälla dela med dig av namnen på de spelen. Hade jag köpt en wii idag hade jag kunnat köpa två spel som jag antagligen hade blivit nöjd med, Resident evil: UC och Zelda liret allt annat hade gjort att jag känt mig grundlurad.

Eftersom du frågar så kan jag gärna dela med mig av dessa

Utan inbördes ordning nu

Zelda
Mario Galaxy
Raving Rabbids 1
Raving Rabbids 2
Mario Party 8
Resident Evil 4
No More Heroes
Metroid
Paper Mario
Mario Striker Soccer
Guitarr Hero 3
Resident Evil Umbrella Chr.
Worms givetvis
Excite Truck

Är väl dom som jag själv har

Får man räkna VC?

Isf drar vi ett 20-tal till

Men dom kan du nog redan och 20 räcker nog knappast där.

Sen kommer ju Mario Kart Wii om några dagar. Kan nog lätt räkna upp ett antal till som jag har på önskalistan men det orkar jag inte

Kan därutöver bjuda på det spelet som jag tycker är bra på ps3 och xbox360, det är samma spel, Fifa 08!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

MFC
Medlem

utan o ha för höga förväntningar så känns det ändå som Wii är på väg att få sin del av tunga och roliga titlar...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar