Tom Clancy's H.A.W.X. tillkännagivet

Robot
Inaktiv
Tom Clancy's H.A.W.X. tillkännagivet

Haha, piloten såg ut som master chief!
I övrigt så verkar det vara en ball idé, får hoppas att dom får till bra styrning som funkar med handkontroll, har lirat några andra flygspel på konsol men dom har känts lite stela.

Inaktiv

jag VERKLIGEN älskar flygspel så hoppas fan att dom gör nåt bra utav detta nu. så ska ni få mina pengar

Medlem

yesss


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Detta med Sixaxis <3

Medlem

såg ut att kunna bli bra=)

Medlem

Tom Clancy's som märke har fanimej gjort ett gott namn för sig (no pun intended) på senare tid. Alltid lagom blandning av realism och arkad i överlag välgjorda spel.

</plant>


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

OMFG, do want to PS3!
Blev så sur över att Ace Combat dumpade playstation och gick över till xbox med senaste titeln. Dock köpte jag det till 360 för att lira hos kompis, och för att kunna köra när jag själv väl skaffar den konsolen.
Kul med detta!

Medlem

Hoppas verkligen på det här spelet!

Medlem

Verkar bli bra! Hoppas att de inte hoppar över PC...


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Tyckte mig känna igen marktrupperna från spelen Ghost Recon. Nice.

Medlem

Hoppas det blir bra. Flygspel är skitroligt ju. Minns när man satt och lirade Top Gun till NES och försökte landa på den där förbannade båten

Gillar när företag tillkännager spel som ska släppas om ett par månader bara. Slipper man vänta så länge

Medlem

Vilken bra idé. Jag älskar att flyga flygplan. Ska köpa till mitt PS3 direkt det kommer ut.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av iKor:

Haha, piloten såg ut som master chief!
I övrigt så verkar det vara en ball idé, får hoppas att dom får till bra styrning som funkar med handkontroll, har lirat några andra flygspel på konsol men dom har känts lite stela.

Menar du hjälmen? Det är en ny leksak som jänkarna har gjort till flygplanet F-35 som inte har en traditionell HUD-glas-skiva rakt framför piloten där all viktig information projektieras upp, utan nu får man all information i hjälmen istället.

Medlem

Ahhh, grymt men fan det finns fåå modern combat simulatorer idag, vore fräckt med en snygg simulator... dock är det ju 100% säkert att eftersom spelet är till konsol att det absoult är arcade.. vore omöjligt o göra en FlightSIM te console.

IL2 sturmo skaparna borde ge sig på modern combat efter nästa battle of britain ^^

Medlem

signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Verkar bli ett sånt där stressigt spel där frustrationer lätt uppstår

Medlem

På tal om Top Gun, Jester någon?

Medlem

Nice med Co-op

Inaktiv
Skrivet av noaxark:

Tom Clancy's som märke har fanimej gjort ett gott namn för sig (no pun intended) på senare tid. Alltid lagom blandning av realism och arkad i överlag välgjorda spel.

</plant>

Skojar du? Jag kom ihåg när Tom Clancy stog för kvalité och de bästa strids-sim som fanns på PC. Nu är det bara leksaker med stämpeln "skoj för hela familjen".

Inaktiv
Skrivet av mastrein:
Skrivet av noaxark:

Tom Clancy's som märke har fanimej gjort ett gott namn för sig (no pun intended) på senare tid. Alltid lagom blandning av realism och arkad i överlag välgjorda spel.

</plant>

Skojar du? Jag kom ihåg när Tom Clancy stog för kvalité och de bästa strids-sim som fanns på PC. Nu är det bara leksaker med stämpeln "skoj för hela familjen".

Får nog hålla med där, det är fan inte kvalitét dom skickar ut längre utan arkadsmörja för dom obildade. ^^

Medlem

go go ubisoft.. kommer säkert bli läckert...

Medlem
Skrivet av Huddex.vU:
Skrivet av mastrein:
Skrivet av noaxark:

Tom Clancy's som märke har fanimej gjort ett gott namn för sig (no pun intended) på senare tid. Alltid lagom blandning av realism och arkad i överlag välgjorda spel.

</plant>

Skojar du? Jag kom ihåg när Tom Clancy stog för kvalité och de bästa strids-sim som fanns på PC. Nu är det bara leksaker med stämpeln "skoj för hela familjen".

Får nog hålla med där, det är fan inte kvalitét dom skickar ut längre utan arkadsmörja för dom obildade. ^^

tack! kan bara instämma och sörja över dess utveckling...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Huddex.vU:
Skrivet av mastrein:
Skrivet av noaxark:

Tom Clancy's som märke har fanimej gjort ett gott namn för sig (no pun intended) på senare tid. Alltid lagom blandning av realism och arkad i överlag välgjorda spel.

</plant>

Skojar du? Jag kom ihåg när Tom Clancy stog för kvalité och de bästa strids-sim som fanns på PC. Nu är det bara leksaker med stämpeln "skoj för hela familjen".

Får nog hålla med där, det är fan inte kvalitét dom skickar ut längre utan arkadsmörja för dom obildade. ^^

tack! kan bara instämma och sörja över dess utveckling...

Word. Hittade Raven Shield på Media Markt för 49:- härom veckan. Ett hett tips för alla som inte testat det spelet än. Det enda jag egentligen saknar från det spelet är iron sights istället för crosshairs och en AI som agerar lite mer rationellt, båda egentligen en konsekvens av att spelet är gammalt.

Annars kan jag verkligen rekommendera Project Reality åt alla som äger BF2. Gammal motor där också, men modern combat är det så det sjunger om det. Red Orchestra levererar intensiva och hyfsat trovärdiga strider för infanteri och pansar, men Project Reality blandar även in flyg och vikten av förbindelser och organisation på ett väldigt bra sätt.

Medlem

Inget tipstack till mig;)

Inaktiv

Håller med tidigare talare om den allmänna kvalitén på Tom Clancy produkterna de senaste tiden.
Dock undrar jag om inte det här kanske kan bli nåt iaf. Känns faktiskt som en luftpangare ligger i tiden, det är dags nu liksom. Och den får gärna vara lite arkad alá konsol.

Medlem

Lät lite som en Army of Two historia. Spelet ser snyggt ut och låter roligt, men tyvärr så gillar jag verkligen inte flygspel

Medlem

Fyfan vilken jävla skit, det drar allt flygsimmar står för i leran, sen när kan en SAM-missil följa efter ett flygplan som det gör i videon?

Blir nästan arg när jag ser det det spektaklet.
Att paja soldatsimmar är en sak, de kan aldrig kallas simulatorer eftersom du inte kan återskapa arbetsmiljön troget, vilket man kan i flygsimmar.
En flygsimulator SKA vara en simulator, det ska simulera ett system, det här är bara sorgligt, det är lixom hädelse på 2 nivåer...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

ser bra ut men det är ingen simulator

Medlem

Undrar mest var i trailern det stod att det var en flygsimulator?


signatur

---
Boo!

12
Skriv svar