Mario Kart Wii-trailer

Robot
Medlem
Mario Kart Wii-trailer

Ser riktigt nice ut... Härligt att man kan välja vilken slags kontroll man vill köra med oxå! Givet köp detta!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Blir inte en enda lugn kväll när man lagt vantarna på det där.


signatur
Medlem

Precis som du säger save så blir det inte en endaste lugn kväll efter detta!!!

Verkar skitcoolt. Hoppas Multiplatyer är kul. Hoppas det har med Block City banan

Inaktiv

Ett ord: Underbart!

Medlem

Önskar att jag hade ett wii...:\

Medlem

Någon kan nog köpa mitt Wii..... jag orkar inte med alla crap-lir. Antingen så är det rena skitspel eller så är det ett mediokert lir man har köpt. Jag har verkligen försökt gilla spelen till Wii:n. Det enda spelet jag gillar är Ravin Rabbids. Så.. har vi någon köpare?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

dags och köpa wii kanske

Medlem

synd att de inte prioriterade grafiken. ser ut som double dash, eller värre.

happ, kan ge mig fan på att jag blir citerad nu....

Inaktiv

Troligen (ännu) ett must-have spel till Wiin. Frågan e ju om man kommer att ha tid att slajda runt i kurvor med kommande GTAIV? I think not! Plockar upp MK till Wiin när det hamnar i bargain bin sen


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av FoxeN:

synd att de inte prioriterade grafiken. ser ut som double dash, eller värre.

happ, kan ge mig fan på att jag blir citerad nu....

Så mycket som det smärtar mig att säga det, så måste jag hålla med dig fullt ut. Grafiken ser mycket opolerad ut och jag hade nog hellre föredragit Double Dash aktig grafik än Double Dash grafiken med lite påsmetate bloom effekter, men då är jag ingen expert på ämnet! Övrigt så ser det grymt bra ut, kan inte vänta..

Medlem
Skrivet av Kamikazeb:
Skrivet av FoxeN:

synd att de inte prioriterade grafiken. ser ut som double dash, eller värre.

happ, kan ge mig fan på att jag blir citerad nu....

Så mycket som det smärtar mig att säga det, så måste jag hålla med dig fullt ut. Grafiken ser mycket opolerad ut och jag hade nog hellre föredragit Double Dash aktig grafik än Double Dash grafiken med lite påsmetate bloom effekter, men då är jag ingen expert på ämnet! Övrigt så ser det grymt bra ut, kan inte vänta..

Håller med.. mycket bättre ser det inte ut.. och enligt Game trailers så verkar det som Mario Kart har tagit ett steg tillbaka. Dvs de har förenklat det från föregångarna för att få en massa nya folk att börja spela. lite sunkigt enligt mig..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

1
Skriv svar