The Force Unleashed i september

Robot
Medlem
The Force Unleashed i september

Kommer säkert bli försenat.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

De gick ju ut med april först, så det är redan försenat

Medlem

Skulle kunna vara riktigt skoj om man kunde dra ned Star destroyers från omloppsbana och dänga dem i huvet på fiender som introfilmen antyder... Men det skulle förvåna mig.

Hoppas åtminstone att man slipper förbannade Sand people som kan parera ljussvärd med sina käppar. Det var nog det jag tyckte var det sämsta i KOTOR...Fy fasen, två Jedi-riddare och en lönnmördardroid får storstryk av fakking sand people...

Medlem

Om det inte blir en pc-version så kommer mina tränade mördarhamstrar att attackera

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Om det inte blir en pc-version så kommer mina tränade mördarhamstrar att attackera

Du får börja träna upp dem nu då, för det lär inte hända på ett par år..

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Skulle kunna vara riktigt skoj om man kunde dra ned Star destroyers från omloppsbana och dänga dem i huvet på fiender som introfilmen antyder... Men det skulle förvåna mig.

Den stardestoyern låg ju inte i omloppsbana...och det verkar lite väl optimistiskt att sikta på huvudet...

Medlem

Yes! Stora förväntningar. Det verkar så ballt! ^^
Synd att man inte kunde få den på Wii fast i 360 grafik =( gaaah

Medlem

lol, fan allt blir försenat voot voot MAJ-JUNI skulle ju bli frälsningen efter alla förseningar i Mars April men wtf.

Force Unleashed, Merciless , Brothers in Arms, Mass Effect med mera, men man får väl anta att de flesta blir försenade för att inte bli besviken...

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Skulle kunna vara riktigt skoj om man kunde dra ned Star destroyers från omloppsbana och dänga dem i huvet på fiender som introfilmen antyder... Men det skulle förvåna mig.

Hoppas åtminstone att man slipper förbannade Sand people som kan parera ljussvärd med sina käppar. Det var nog det jag tyckte var det sämsta i KOTOR...Fy fasen, två Jedi-riddare och en lönnmördardroid får storstryk av fakking sand people...

Jag tyckte delen med sand people var ganska enkel. Stor-monstret i grottan där var lite mer irriterande.
Anledningen till att de kan blocka är väl för att deras stavar är gjorda av samma material som en hel del andra vapen, t.ex vibroblades, som kan parera lightsabers.
Även om så ej är fallet, hur kul skulle det vara om det aldrig gick att skydda sig mot en ljussabel?

Hursom, jag ser fram emot det här spelet rejält, och eventuella moddar som kan göras. Har en känsla av att communityt kommer hitta på mycket kul, med tanke på vilken grym motor (eller motorer, eftersom de har 2-3 st. ) spelet körs med.

Medlem

tja kommer endå inte kunna spela det om det inte dyker upp på pc, vilket det säkert gör 6 månader eller nått efter konsol releasen

Medlem

Om de inte har Endorphin i Wii versionen så är det ju igen idé... Det är ju det som är själva grejjen .

MFC
Medlem

meh!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av RazorShard:

Skulle kunna vara riktigt skoj om man kunde dra ned Star destroyers från omloppsbana och dänga dem i huvet på fiender som introfilmen antyder... Men det skulle förvåna mig.

Hoppas åtminstone att man slipper förbannade Sand people som kan parera ljussvärd med sina käppar. Det var nog det jag tyckte var det sämsta i KOTOR...Fy fasen, två Jedi-riddare och en lönnmördardroid får storstryk av fakking sand people...

Jag tyckte delen med sand people var ganska enkel. Stor-monstret i grottan där var lite mer irriterande.
Anledningen till att de kan blocka är väl för att deras stavar är gjorda av samma material som en hel del andra vapen, t.ex vibroblades, som kan parera lightsabers.
Även om så ej är fallet, hur kul skulle det vara om det aldrig gick att skydda sig mot en ljussabel?

Hursom, jag ser fram emot det här spelet rejält, och eventuella moddar som kan göras. Har en känsla av att communityt kommer hitta på mycket kul, med tanke på vilken grym motor (eller motorer, eftersom de har 2-3 st. ) spelet körs med.

Hörru du :),
Att modda till konsol är inte särskilt vanligt , men vi kan ju alltid hoppas på gud att det kommer till PC.

Man jag gillade Jedi Knight 2 Jedi Outcast, Skönaste multiplayer sekterna & dueller.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Gagoff:

massa text

Hörru du :),
Att modda till konsol är inte särskilt vanligt , men vi kan ju alltid hoppas på gud att det kommer till PC.

Man jag gillade Jedi Knight 2 Jedi Outcast, Skönaste multiplayer sekterna & dueller.

Ah, ska köra med en Lorry här.
"Tänkte inte på det"
Men jag ska köpa det till PS3 ändå, och om det senare släpps till PC så... får jag tag i det på något vis, utan att känna mig skyldig om jag redan äger det ena formatet.
Och ja, Jedi Knight 2 är grymt på nätet, likaså Jedi Academy, fast hela online-communityt tyckte jag sket sig efter nån månad, när folk kom på att man kunde köra med force pull, göra en 180 och göra bakåt-anfall som oftast dödar direkt :/

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Gagoff:

massa text

Hörru du :),
Att modda till konsol är inte särskilt vanligt , men vi kan ju alltid hoppas på gud att det kommer till PC.

Man jag gillade Jedi Knight 2 Jedi Outcast, Skönaste multiplayer sekterna & dueller.

Ah, ska köra med en Lorry här.
"Tänkte inte på det"
Men jag ska köpa det till PS3 ändå, och om det senare släpps till PC så... får jag tag i det på något vis, utan att känna mig skyldig om jag redan äger det ena formatet.
Och ja, Jedi Knight 2 är grymt på nätet, likaså Jedi Academy, fast hela online-communityt tyckte jag sket sig efter nån månad, när folk kom på att man kunde köra med force pull, göra en 180 och göra bakåt-anfall som oftast dödar direkt :/

JO men de roliga var ju sekterna (claner) osv , när folk ställde sig o glodde medans två duellerade osv, fick riktig jedi känsla som att vara en.

1
Skriv svar