Dawn of War II på gång

Medlem
Dawn of War II på gång

Äntligen officiellt, en holländsk tidning hann däremot posta en hel artikel om spelet, med screens och allt Ser fett ut.

Kan ju tillägga att det finns en hel del smaskig info på www.wh40k.se om folk vill veta lite mer.

Nu är det bara att längta tills nästa sommar, alternativt köpa SS!


signatur

Videomupp

Inaktiv
Inaktiv
Medlem

woooohooo!:D hoppas dom har Tyranids med den här gången!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Alla raser på en gång skulle vara grymt.
Bara Necrons går iof också bra:)

Medlem
Skrivet av Thumba:

woooohooo!:D hoppas dom har Tyranids med den här gången!

Ja verkligen! Tyrrisar e ju så söta! Har saknat dem ända sedan man spelade Space Hulk på Amigan i tidernas begynnelse...

Medlem
Medlem

Verkar vara någon beta för alla som har soulstorm.. Hmm, ligger ju där framme vid min tv

Medlem

Start Sarcasm here:
Dom 5 expansionerna är också under utveckling xD
End Sarcasm.
----

Underbart, hoppas det blir lika bra som orginalet

Medlem

Sweet!
Som andra tidigare sagt, hoppas Tyraniderna finns representerade i spelet!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

fan, varför tjatar alla om "totalt förstörbar terräng"? ingen, INGEN har ju hållt det än. och det där med att de lagt till mer än fansen någonsin skulle kunna hoppas på är ju bara bullshit. varför bullshittar/hypar man spel - som folk antagligen redan tror kommer bli bra - bortom all rimlighet? har blivit så jäkla trött på det.

tror såklart att spelet blir bra, men jag tror inte alls att det kommer ha en totalt förstörbar terräng, eller innehålla mer än jag någonsin skulle kunna hoppas.

Medlem

Jag tipsade om DoW 2 för ett antal dagar sen. o.O Vad gör ni på nyhetsavdelningen? Fikar?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Jag tipsade om DoW 2 för ett antal dagar sen. o.O Vad gör ni på nyhetsavdelningen? Fikar?

Ja vi fikar såklart. Vi bor i Sverige, Fikats hemland.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Medlem

wiie! Hörde ngt om att anledningen till att man inte haft tyrrisar tidigare var att spelmotorn inte skulle göra dem rätta, men att man skulle ta med dem i de nya spelet de där om förstörbar terräng tvivlar jag dessvärre på, typ alla spel nu förtiden har ju "förstörbar terräng".. iaf tills dem släpps ^^...

Medlem

gör ett squad command till PC istället för Dawn of war skräpet ...

Medlem
Skrivet av moberg:

fan, varför tjatar alla om "totalt förstörbar terräng"? ingen, INGEN har ju hållt det än. och det där med att de lagt till mer än fansen någonsin skulle kunna hoppas på är ju bara bullshit. varför bullshittar/hypar man spel - som folk antagligen redan tror kommer bli bra - bortom all rimlighet? har blivit så jäkla trött på det.

tror såklart att spelet blir bra, men jag tror inte alls att det kommer ha en totalt förstörbar terräng, eller innehålla mer än jag någonsin skulle kunna hoppas.

Tjatas väl inte på som något otroligt? Dem säger att försörbara miljöer kommer att finnas i 2:an, that's it. Vet att fler spel har/har haft det, men det är väl bättre än en miljö som är helt oförstörbar? Det är en detalj som många tycker är kul och bra att ha med

Medlem

Så jäkla vackert.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Nice! men så lång tid kvar >_<


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

Ahh såå härligt! Skulle nästan nöja mig med en liten uppdatering till DoW, som gör att det får CoH liknande grafik och fysik. Men super najs nu! Dock så känns det lite långt till 2009. Men tiden kanske går fortare när man väl sitter och nöter AoC.

Btw, Var inte den här nyheten uppe ganska tidigt i någon persons blogg?

Medlem
Medlem
Skrivet av PvtNils:

Ahh såå härligt! Skulle nästan nöja mig med en liten uppdatering till DoW, som gör att det får CoH liknande grafik och fysik. Men super najs nu! Dock så känns det lite långt till 2009. Men tiden kanske går fortare när man väl sitter och nöter AoC.

Btw, Var inte den här nyheten uppe ganska tidigt i någon persons blogg?

Står i pressreleasen att de som köpt Soulstorm kommer få invites till en sluten betatestning av Dawn of War 2, så så långt är det inte


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av moberg:

fan, varför tjatar alla om "totalt förstörbar terräng"? ingen, INGEN har ju hållt det än. och det där med att de lagt till mer än fansen någonsin skulle kunna hoppas på är ju bara bullshit. varför bullshittar/hypar man spel - som folk antagligen redan tror kommer bli bra - bortom all rimlighet? har blivit så jäkla trött på det.

Förstår vad du menar men, har du spelat Company of Heroes? Verkar inte så.

Inaktiv

Ah det kan ju bli hyfsat soft, får väl återgå till Soulstorm lirandet ett tag till då. Me want beta nu!

Medlem
Skrivet av Dejavo:
Skrivet av moberg:

fan, varför tjatar alla om "totalt förstörbar terräng"? ingen, INGEN har ju hållt det än. och det där med att de lagt till mer än fansen någonsin skulle kunna hoppas på är ju bara bullshit. varför bullshittar/hypar man spel - som folk antagligen redan tror kommer bli bra - bortom all rimlighet? har blivit så jäkla trött på det.

Förstår vad du menar men, har du spelat Company of Heroes? Verkar inte så.

visst har jag lirat CoH, men vad har det med något att göra. det var ju inte totalt förstörbar terräng där heller, så skulle ju inte direkt kunna bevisa något.

Medlem

Man kan ju hoppas de klarar av att göra ett riktigt strategispel den här gången, inte bara snygg grafik och små massproducerade gubbar som möts i ett gigantiskt ostrategiskt kaos i mitten av nån bana. Men det är nog för mycket att hoppas på, det är ju Relic som ligger bakom och de har ju inte gjort ett bra RTS hitills. Men grafik kan de, och ljud. Men inget mer.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Inaktiv

Dem som säger att CoH inte hade förstörbar miljö ...ni har så jävla fel asså. Ni har tydligen bara spelat 5sek eller nått man måste spela mer så kommer det bara skrika ''förstörbart''

Medlem

Homeworld 3??

Medlem

DoW är det enda RTS som jag riktigt fastnat för på senare år, väldigt roliga units, bra miljöer, hela "loren" som finns i Warhammer är ju väldigt cool tycker jag.. Ser fram emot 2:an som fan.

CoH är ju rätt kul det också, men tyvärr är miljön så uttjatad att man kräks på det..


signatur
12
Skriv svar