Alone in the Dark-trailer

Robot
Medlem
Alone in the Dark-trailer

me want's

Inaktiv

ja, har aldrig haft ett öga på föregångarna, men detta gjorde till mig i brallorna när jag först såg det


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

AITD 1 och 2 är två av de bästa spel jag nånsin spelat - De la grunden till hela skräckgenren och enl. mig så kom resident evil aldrig ens i närheten av just 1an och 2an förrän 4an släppte. Men nu verkar de nya spöa allt med hästlängder.

Medlem

verkar grymt!!!:D
jag vill ha!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jo det kommer nog bli skoj, bra att det släpps till PC!

Medlem

Verkar som serien kommer få en nytändning ganska nice... lätt ett köp för min del

Medlem

54 byte?


signatur

Retro.

Medlem

Ska bli riktigt kul att spela. Släcka ner vardagsrummet, höja volymen på surround stärkaren och stänga av telefonerna.


signatur
Medlem
Inaktiv

Tyckte att de första spelen va lite för mycke kristen propaganda för min smak. Däremot tror jag att detta vara mer befriat från religion

Medlem
Skrivet av haido:

AITD 1 och 2 är två av de bästa spel jag nånsin spelat - De la grunden till hela skräckgenren och enl. mig så kom resident evil aldrig ens i närheten av just 1an och 2an förrän 4an släppte. Men nu verkar de nya spöa allt med hästlängder.

Mjao, jag kan ju tyvärr inte ansluta skaran som spelade de första Alone in the dark. Men jag menar resident evil 1,2 var ju ändå grymt läskiga och om inte väldigt annorlunda... Tyckte inte Resident Evil 4 var något att ha... totalt annorlunda och bara massa action istället.

Silent Hill var grymt skrämmande ettan ^^.

Medlem

GE MIG :heart:


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Golvis:

54 byte?

För att vara en HD-trailer så måste den vara himla bra komprimerad...

Skämt åsido, filmen för nedladdning är trasig. Kan någon admin kanske fixa det?

Inaktiv

verkar bli tungt!

1
Skriv svar