Assassin's Creed pc-filmat

Robot
Medlem
Assassin's Creed pc-filmat

diggar animationerna i spelet, otroligt flytande

Medlem

...the matrix.

Medlem

GE MIG >_<


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

inte så skillad på kontrollerna....jag kör smoothare på 360nXD

Medlem

kommer bli säkert bra men inte som jag ville dock.. hörde mycket bra o dåliga saker om Consol versionen...

Medlem

konsolportar gör sig sällan bra.
antingen så kommer det kräva sin monster dator eller så har inte kontrollerna omanpassats så man måste likförbannat använda joypad till PC'n och det är inte rätt imo bara en anledning för Microsoft att marknadsföra sina XBOX kontroller för PC.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kör hellre spelet med en SIXAXIS, kontrollerna måste ju vara kassa med tangentbord och mus.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Får dom bara kontrollerna att funka så finns det ingen kontroll i världen(än) som slår tangentbord+mus. GTA3 spelar jag hellre på PC än konsoll så chansen finns att det blir riktigt bra!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Blir nog redigt najS

Medlem

Sitter och spelar spelet i fråga just nu inför en kommande recension här på FZ.

Den som väntar på något gott...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Gillar striderna i filmen, synd att det inte finns något sådant fps-spel som har sådana strider i multiplayer. Bad company kanske, men något mer Delta Force/Ranger i mogadishu som i black hawk down. Sådant krigsspel hade varit najs med förstörbar miljö som i Bad Company.

Medlem

Lite april april över den

Så j-kla snyggt. Synd bara att min dator är för kass för att köra spelet...

Medlem

Ser ju riktigt kul ut brukar personligen föredra mus o tangentbord men nu kanske det blir dags för ett litet handkontroll köp

Inaktiv

Handkontroll eller inte, det är frågan.


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Medlem

Jag är glad att jag skaffade mig min Logitech DualAction handkontroll för något år sedan.. Funkar riktigt bra på Assasins Creed. Kontrollern var redan förinställd för rätt knappsats, som om det vore på en PS3

* Sedan funkar den ju även i PS3an också Slapp man köp av en extra SixAxis


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Spelet ser trevligt ut ända tills helvetet med alla ikoner, knappar, förklaringar, blinkade prickar och annat skit dök upp. Konsollcancer!

Medlem

Funkar alldeles utmärkt utan handkontroll

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Sitter och spelar spelet i fråga just nu inför en kommande recension här på FZ.

Den som väntar på något gott...

...väntar alltid förlänge.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

nej fan tangent bord o mus blir det klarar inte av handkontrollen kunde inte ens spela gta med handkontroller skit svårt ju

KoP
Medlem
Skrivet av teX:

Spelet ser trevligt ut ända tills helvetet med alla ikoner, knappar, förklaringar, blinkade prickar och annat skit dök upp. Konsollcancer!

Spela pac-man istället då om det är för avancerat.

Medlem

Det spelar verkligen ingen roll om man spelar det här med joypad elller tangentbord.. det är inget fps och allting är autoaim. fördelen ligger nog med joypad eftersmo att man kan gå i olika hastigheter när man följer efter någon. bara walk eller run med tangentbord ju. sen blir det ingen leanback med tangentbord och mus om man inte har någon galen setup.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

konsolportar gör sig sällan bra.
antingen så kommer det kräva sin monster dator eller så har inte kontrollerna omanpassats så man måste likförbannat använda joypad till PC'n och det är inte rätt imo bara en anledning för Microsoft att marknadsföra sina XBOX kontroller för PC.

Jao konsolkonverteringar brukar oftast vara lika med uselt.

Men det här är ett av de få spel som jag spelat där de lyckats riktigt bra. Finns väl alltid några buggar o skavanker... det kommer man ju aldrig ifrån.

Men iallafall... det tog bara någon minut så satt kontrollerna. Lättlärt alltså. Ni som spelat Resident Evil till PC vet ju säkert hur hopplöst det kan vara. xD

Medlem

Det blåser rätt mycket i underlivet på hjälten... men inte på de andra.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

rätt kul att så många redan testat PC-versionen när den inte är släppt än


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av teX:

Spelet ser trevligt ut ända tills helvetet med alla ikoner, knappar, förklaringar, blinkade prickar och annat skit dök upp. Konsollcancer!

Hehe... WoW o andra spel med samma typ av interface skulle kanske du testa?

Så märker du att Assassins Creed bara har ett fåtal.

Medlem


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Klarar min dator assasins creed?
Precessor Amd Athlon x2 4200+, 3gb 670 MHZ minne, Asus 8600 gt 512 mb (ej överklockat, än...)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar