Är du en dum sill?

Robot
Medlem
Är du en dum sill?

Jag lyckades klara mig från all påhitt idag utom en gång. Det var en polare som försökte vara lite rolig

Medlem

Otroligt trött på alla dessa FBI stängde vår hemsida.. Hur 2000 som helst.

Medlem

nope inte lurad peppar peppar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Activision släpper Gordon Ramsay´s Kitchen Hero.. Lite skoj då man älskar denna serie.. Ramsay rules the way

fffffffffffffffffffzzzzzzzzzzzzzzzz! yay the day of fools have ended!

Medlem

Jag har inte blivit lurad alls idag, jag är så jävla bra helt enkelt. Men det roligaste var när min flickvän försökte lura mig. Hon smsade att hon var hemma hos mig och undrade vart jag var (hon trodde att jag var vid skolan) men det var så att jag var hemma och då är det omöjligt att bli lurad av det och då förstod man direkt att det var ett aprilskämt.

Men riktigt roligt var det! Haha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

De flesta engelska/internationella hemsidor drog Rickrolls. Jätteoriginellt.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Nope, inga aprilskämt som ens kom nära att lura mig.. Tråkigt nog, internet förstör hela grejen, kommer så mycke skit överallt att man inte kan glömma att det är 1a april så man överväger inte ens att tro på saker folk säger som kan vara aprilskämt.

Inaktiv

Ingen luring här inte, bra försök ändå =). Dock så var "F" saken hyfsat jobbig.

Medlem

Det var ett skämt på playstation-3.se som jag inte gick på. Dem sa att det spreds virus över Friends funktionen med hjälp av TIFF-exploiten. Tur att man visste att exploiten vart stoppad i 2.17. Men dem andra verkade inte fatta nånting och moderatorerna tog bort mina poster hela tiden.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Själv så klara man sig ganska bra från alla skämten, fast det var väldigt roligt att lura rektorn att vi hade råkat rasa motorn på hans bil

"Darth Vader blir staty i Örnsköldsvik" - Det hade varit nåt


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Grafiken i Molten Core var ju helt underbar.

Medlem

Jag fick en del mail, som var från personer
som gick på skämtet på http://farfarsfar.se ,
Det var en låtsas kampanj mot aprilskämt.

Medlem

Hatade att man ej kunde skriva F eller Z här på sajten, det var inte ens roligt, bara jääkligt irriterande

Medlem

MC på wows hemsida war lite lol... =).. samt wowheads hemsida igår också...

Inaktiv

haha Gordon Ramsay´s Kitchen Hero var ju bäst hittils

älskar serien ^ ^

Inaktiv

Jag erkänner. Jag blev grundlurad.

Mmmm, Gordon Ramsay. Tänk dig han med lite balsamvinäger och färsk rosmarin på.

Medlem

Jag blev lurad av FZ! Att man inte kunde skriva F eller Z...Ni fick mig att ominstallera Firefox tre gånger innan jag läste nyheten som ploppade upp när man tröck F eller Z....man kände sig lite blåst...och så är man blond också.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

lurade en på jobbet att han gjorde nånting väldigt fel och det funkade, men när jag såg stressen i hans ögon så var jag snabbt med att säga "april april"

Inaktiv

Lurade dom på mitt skift att de nya schemafunderingarna hade blivit godkända av facket, det skulle bli ett möte om det nästa tisdag. Lyckades jaga upp dom rätt rejält, dock inte helt hundra på att alla verkligen förstod att det var ett skämt, lät det gå en stund innan jag avslöjade att det var april.

Medlem

Jag klarade mig. Jag lurade inte någon heller. Dock var det kul att se alla de olika skämt som poppade upp på olika sidor. De flesta var ju helusla.

Inaktiv

Jag åkte på fortkörningsböter (2400kr) på morgonen, men det roliga var att ingen på jobbet trodde mig ;x alla typ " haha, jo den var bra"

hnn : <

Medlem

hmm vadå retro spel. de där molten core suger ju verkligen ut all kraft hos ps3an och 360n ! så jävla snyggt för att vara consol!

Medlem

WoW-guildet Nihilum har splittrats!

Inaktiv

Undra varifrån man har fått utrycket "dum sill"? ^^


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Var inte blizzards skämt att det skulle bli en Bard-Hero klass ??
Eller kanske var olika skämt på de olika WoW sidorna ?

http://www.worldofwarcraft.com/wrath/features/bard/bardclass....


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Undra var ifrån man har fått utrycket "dum sill"? ^^

Har du någonsin träffat en smart sill?

KoP
Medlem
Skrivet av Devildoll:

hmm vadå retro spel. de där molten core suger ju verkligen ut all kraft hos ps3an och 360n ! så jävla snyggt för att vara consol!

Det var ju så spelen oftast såg ut på Atari 2600.. som dom skrev att det "utvecklades" till.
Vad har ps3 och 360'n att göra med saken?

Inaktiv

Ni lyckades inte 'foola' (böjer engelskans ord: fool)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Även om F och Z var skönast så gillade jag även IGN:s fejktrailer av en Zeldafilm

12
Skriv svar