Banpaket till CoD 4 nästa vecka

Robot
Medlem
Banpaket till CoD 4 nästa vecka

Fördröjningen till PS3 beror nog på Stores tema uppdatering som kommer i mid-april. Det blir inget nytt på Store Förän om två veckor.

http://blog.us.playstation.com/2008/03/31/new-playstation-sto...


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Gametrailers.com har lite gameplay-videos från de nya banorna


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Ser lovande ut, men glömmer de bort alla hundratusen PC-spelare?

Medlem
Skrivet av fitzie:

Ser lovande ut, men glömmer de bort alla hundratusen PC-spelare?

Vad menar du? Enligt Infinity Ward så har ingen köpt PC versionen utan att alla har piratkopierat det.

Men det är väldigt dåligt av dem.

Hehe... då är det alltså bara jag som sitter på en köpt kopia

Medlem

Jaha, då känner man sig lite bortglömd eller bortkastad som köpare. |: ...

Medlem

Hoppas att det även kommer till PC, för nu börjar jag bli trött på orginal banorna som man spelat så många gånger.

Medlem


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Fyra banor för 100 spänn? aprilskämt?

Medlem
Skrivet av Chrille:

Fyra banor för 100 spänn? aprilskämt?

Tro mig, du kommer att spendera fler timmar på dom banorna än det tar att dricka två bärs på krogen. Mycket nöje för pengarna med andra ord.

nj
Medlem
Skrivet av fitzie:

Ser lovande ut, men glömmer de bort alla hundratusen PC-spelare?

Infinity Ward ska släppa paketet till PC med, de verkar dock främst ha problem med hur banorna ska släppas. Diskuteras väldigt mycket om det i IWs CoD4 PC-forum (ungefär en ny post om dagen med frågor om paketet...).
Sedan så hade IW en tävling där folk fick skicka in sina egengjorda kartor så skulle vinnarna släppas i ett officiellt paket med. Skulle ha avslutats igår, så det borde väl dyka upp information om det med snart.

Medlem

[http://www.videogamer.com/news/01-04-2008-7900.html]

Citat:

VideoGamer.com: Will PC owners ever get the DLC?

JS:

Right now we don't have any firm plans for PC. PC has the map contest that we've been running for a while now. So when that's finished we'll have a bunch of new maps from the community that we're going to be able to show everyone and we'll get great maps for PC there. We're working on the logistics of maybe releasing these maps for the PC but we don't have any plans for that yet.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Alltså vet dem inte hur de ska få PC-spelarna att betala för mapsen, på ett mer eller mindre smidigt sätt?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

jag förstår att Infinity Ward satsar på konsol först (där pengarna finns), dom klagade väl på all piratkopiering på pcn`?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tur att det kommer till PC NÅNGÅNG

Medlem

Det är billigare på ps3... Kostar ju bara cirka 60kr på ps3

Inaktiv
Skrivet av lasershock:
Skrivet av fitzie:

Ser lovande ut, men glömmer de bort alla hundratusen PC-spelare?

Vad menar du? Enligt Infinity Ward så har ingen köpt PC versionen utan att alla har piratkopierat det.

Men det är väldigt dåligt av dem.

Jag har köpt mitt , ganska dåligt av dem att updatera konsoll spelen mer än pc versionen, då det är minst 15.000 aktiva servers

Inaktiv
Skrivet av skauninG:

Alltså vet dem inte hur de ska få PC-spelarna att betala för mapsen, på ett mer eller mindre smidigt sätt?

även om de kommer på ett sätt *ör pc ägerna att betala så kommer ändå någon att lägga ut mapsen på något sätt så att alla kan ladda ner dem,

med * så menar ja den bokstaven som kommer e*ter E , jag kan ej skriva till den bokstaven här .bara ja som har det problemet?

Medlem

Nä, jag har inga problem, du kanske måste köpa nytt tangentbord

Skämt och sido, fan vad gött med nya maps det är verkligen på tiden.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:
Skrivet av skauninG:

Alltså vet dem inte hur de ska få PC-spelarna att betala för mapsen, på ett mer eller mindre smidigt sätt?

även om de kommer på ett sätt *ör pc ägerna att betala så kommer ändå någon att lägga ut mapsen på något sätt så att alla kan ladda ner dem,

med * så menar ja den bokstaven som kommer e*ter E , jag kan ej skriva till den bokstaven här .bara ja som har det problemet?

Menar du bokstaven F? jo det verkar så. Du kanske har virus?

Inaktiv

Men det piratkopieras väl lika mycket till Xbox och PS3 också.

Och så vitt jag vet kan man inte spela cod4 online utan att ha köpt det. Och cod4 är typ det tredje största online-spelet till PC så...

"The new Call of Duty 4 multiplayer maps will be out on Xbox LIVE on April 4, at a cost of 800 MS Points. The content will be available on PSN for the same price "approximately 21 days later" according to Infinity Ward. There are currently no plans to bring the maps to PC."

http://www.videogamer.com/news/31-03-2008-7899.html

Medlem

Jag kan fan inte bry mig mindre om dom anser att det piratkopieras för mycket på PC... Alla ärliga ägare av spelet förlorar ju på det.. IW får skärpa sig o köra med hårdare kontroller av cdkeys och framför allt bättre kontroller.

Inaktiv

när ja trycker på * och * så kommer ja denna till denna sida . någon som vet why?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24109

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

när ja trycker på * och * så kommer ja denna till denna sida . någon som vet why?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24109

Det står i nyheten. Du får börja läsa saker...

Citat:

Med anledning av detta har vi lagt in en (förhoppningsvis temporär) funktion som förhindrar användning av dessa bokstäver. Vi hoppas ni har överseende med detta


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Vill ha till PC! Man tröttnar ganska snabbt på de banor som finns, även fast de flesta är väldigt bra.

Medlem

Skulle de inte släppas den 4/4???

Medlem

Den enda bana jag sitter o väntar på till pc är chinatown..
Jag vill ha min favoritbana från cod2 till cod4! Carentan är en av de roligaste banorna som gjorts!

Medlem

Vem spelar cod på konsoll liksom...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Vem spelar cod på konsoll liksom...

Ca 200,000 på Xbox 360.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar