Inaktiv
ny mus

Jag har funderat lite på razer krait för den är ganska billig o så men vet inte, någon som har den?:)

Inaktiv

Jag har den inte, men visst den värkar bra.
Ett tips som jag har är Mircrosoft IntelliMouse Explorer som precis kommit ut i en nyupplaga. En riktig klassiker till ett bra pris!
Lycka till

Gen
Medlem

Vad ska du ha musen till? (spel, surfa?)
Trådlös eller vanlig?

Inaktiv

För bara surfande och spel man inte behöver många knappar måste ju detta vara ett givet alternativ som jag såg i en annan tråd: http://www.fynda.se/index.php3?prodid=1633


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Gen
Medlem

Haha, billigaste musen jag någonsin sett Undra hur länge den håller.

Medlem

jag funderar faktiskt på att spontanköpa den där i rent experimentsyfte, den är ju nästan gratis!
(ja, jag ser det underliga i att fundera över ett spontanköp)


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

15 sånna borde hålla längre än 1 mus för 450 kr :P, priset blir detsamma Är man grym kanske man kan köra mössen i quad-SLI då får man ju massa knappar och en sammanlagt DPI på 3200... Hehe


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

haha, jag vill se dig köra quad-sli med musen. glöm inte att posta filmklipp när du lyckats


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Hehe man tycker ju det borde gå... Antingen via 4 olika usbkontakter eller genom att sammanlänka alla till en kontakt... Kanske får höja lite umpf till usbuttaget... Haha. Men sen kommer problemet som bara Doctor Octavio kan lösa, multiarm med extrem koordination hehe. Kanske kan man göra en jättemus, undrar hur läsarna skulle reagera...
Men ärligt, kan fan vara värt ett försök... Måste nog genast beställa fyra stycken...


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar